Ana sayfa Haber Xiaomi, Redmi Note Serisiyle 200 Milyon Satış Yaptı

Xiaomi, Redmi Note Serisiyle 200 Milyon Satış Yaptı

0

Xiaomi, bugün etkileyici bir açıklama yaptı. Şirket, Redmi Note serisi telefonlarını dünya çapında tam 200 milyon adet sattı. Şirketin en çok sevilen serisi olan Redmi Note serisi, 200 milyon sevkiyat sayısına ulaştı. İşte detaylar.

Geçtiğimiz yıllarda büyük bir büyüme yaşayan Çinli şirket, şuan dünya çapında akıllı telefon üreticileri arasında 3. sırada yer alıyor. Samsung ve Apple’ın ardından gelen marka, kullanıcılar için de oldukça güzel alternatifler sunuyor.


Göz atmak isteyebilirsiniz; Xiaomi, Modüler Bir Telefon Üzerinde Çalışıyor


Xiaomi, Redmi Note serisi ile 200 milyon satış gerçekleştirdi

Redmi Note ise şirketin en popüler akıllı telefon serisi. Ayrıca, dünya çapında 200 milyondan fazla sevkiyatı gerçekleşen bu seriye önümüzdeki günlerde yeni bir model de katılacak.

Geçtiğimiz yılın Kasım ayında şirket, bu seriden 140 milyon satmış olduğunu açıklamıştı. Yani bu, şirketin neredeyse yarım bir yılda 60 milyon satış yaptığını gösteriyor.

Şirkete göre, bu başarılarının sebebi kaliteli ürünleri uygun fiyatlarla kullanıcılara sunmaları. Eklemek gerekirse bu konuda şirkete katılıyoruz. Çünkü oldukça uygun fiyatlı telefonları, kullanıcılar için uygun fiyatlı alternatifler sunuyor. Böylece şirket de üst sıralara taşınıyor.

Redmi Note serisi popülerliğini korumaya devam ediyor

Redmi Note serisi karşımıza ilk 2014 yılında çıkmıştı. 2019’da ise, Redmi, Note 7 serisiyle birlikte Xiaomi’den ayrılarak ayrı bir marka haline geldi. Bu açıklama da şirketin, Redmi Note 10 serisini Çin’de tanıtmasından birkaç gün önce geliyor.

Xiaomi 200 milyon satışa ulaştı
Xiaomi 200 milyon satışa ulaştı

Şirketin açıklamasına göre, Redmi Note 10’u Çin’de 26 Mayıs tarihinde tanıtacak. Ayrıca geçtiğimiz haftalarda ise Mi 11 ve Mi 11 Lite modelleri Türkiye’ye gelmişti. Söylentiler arasında bir Redmi Note 10T modelinin geleceği de mevcut. Fakat bu konuda herhangi net bir bilgimiz yok.

Şirketin büyümesinden bir diğer örnek ise, önceki haftalarda yaptığımız haberlerde bahsettiğimiz Avrupa satışlarıydı. Şirket, Avrupa bölgesi genelinde Apple’ın önüne geçmişti. Türkiye’de de oldukça rağbet gören bu marka, kullanıcılar için iyi bir alternatif olduğunu söyleyebiliriz.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here