Mobil oyunlar, Ramazan ayında da önemli bir etkileşim alanı sunuyor. Ayrıca artık alışveriş saatleri özgürleşiyor. Sahur, iftar, demeden günün her saati alışveriş çılgınlığı devam ediyor.
Markanızın bu fırsattan en iyi şekilde yararlanması için medya planınıza mobil oyunları dahil etmek büyük bir avantaj sağlayacaktır. Doğru stratejiyle, sadece marka bilinirliğinizi artırmakla kalmaz, aynı zamanda kullanıcılarla uzun vadeli bağlar da kurabilirsiniz.
Digital Turbine Satış Direktörü Nur Cephanecigil, “Ramazan döneminde kullanıcıların %74’ü mobil oyun oynuyor ve bu kitlenin %16’sı sosyal medyayı nadiren veya hiç kullanmıyor. Geleneksel medya stratejileri bu önemli segmenti kaçırıyor” dedi ve şu şekilde devam etti:
“Mobil oyunları medya stratejinize eklemek, markanızın erişimini genişletmek ve %54’ü ödüllü reklamlara açık olan bu etkileşimli kitleyle anlamlı bağlar kurmak için benzersiz bir fırsat sunuyor.”
Marka, Ramazan Ayında Nasıl Öne Çıkarılır?
Mobil oyunlar ile erişim alanınızı genişletebilir, ödüllü reklamlar ile daha fazla etkileşim sağlayabilir, mobil oyunlar ile farklı kitlelere ulaşabilirsiniz. Şimdi bunlara daha detaylı göz atalım.
Mobil Oyunlar ile Erişim Alanınızı Genişletin
GWI verilerine göre Ramazan ayında kullanıcıların yüzde 74’lük kısmı mobil oyun oynayarak zaman geçiriyor. Bu oyuncuların yüzde 16’lık kısmı ise sosyal medyayı ya hiç kullanmıyor ya da çok nadir ziyaret ediyor. Yani yalnızca sosyal medyaya odaklanan kampanyalar, önemli bir kitleyi göz ardı ediyor.
Ödüllü Reklamlar ile Daha Fazla Etkileşim Sağlayın
Ödüllü reklamlar, Ramazan döneminde düzenlenen kampanyalarda çok fazla tercih ediliyor. Bunun en temel nedeni ise kullanıcıların bu reklamlara büyük ilgi göstermesi. Verilere göre, Ramazan izleyicilerinin yüzde 54’lük kısmı mobil oyunlarda ödüllü reklamları izlemeyi tercih ediyor.
Mobil Oyunlar ile Farklı Kitlelere Ulaşın
Aşağıdaki kategorilere özel içerikler üreterek kampanyanızı daha etkili hale getirebilirsiniz. Böylelikle yatırım getirinizin (ROI) artmasını sağlayabilirsiniz.
- Yemek Tutkunları (%51): İftar ürünleri, yemek tarifleri veya yemek siparişi kampanyalarıyla bu kitlenin ilgisini çekin.
- Alışveriş Meraklıları (%44): Özel Ramazan indirimleri ve kampanyalarını tanıtın.
- Seyahat Tutkunları (%40): Tatil veya Ramazan sonrası seyahat planları için ilham verin.
Yorum Yap