İşCep, Türkiye İş Bankası tarafından sunulan mobil bankacılık uygulamasıdır. Her ne kadar kullanıcı dostu bir arayüze sahip olsa da İşCep dil değiştirme ayarlarına ne yazık ki çoğu kullanıcı hızlıca erişemiyor. Bu genellikle kullanıcıların dil seçeneklerini yanlış yerde aramasından kaynaklanıyor.
Siz de eğer İşCep uygulamasının görüntüleme dilini değiştirmekte sorun yaşıyorsanız merak etmeyin, doğru yere geldiniz. Daha fazla araştırma ile zaman kaybetmemeniz için İşCep uygulamasının dili nasıl değiştirilir sorusunun yanıtına en hızlı şekilde ulaşmanıza yardımcı olacağız.
İşCep Dil Değiştirme Adımları
- İşCep uygulamasını açın.
- Sol üst köşedeki profil simgesine basın.
- Adınızın ve soyadınızın altında yer alan kırmızı renkli yazıya dokunarak hesabınızdan çıkış yapın.
- Giriş yapma sayfasına yönlendirildikten sonra sol üst köşedeki dil seçeneğine (EN, TR vb.) basın.
- Hesabınıza giriş yapın.
İşCep uygulamasındaki yazıların eğer uygulamayı kullanmak istediğiniz farklı bir dilde yazılmış olduğunu görüyorsanız bunu düzeltmek için ilk olarak İşCep uygulamasını açın. Hesabınıza giriş yaptıysanız sol üst köşedeki profil simgesine basın.
Açılan pencerede adınız ve soyadınız gibi bilgiler yer alacaktır. Bunun hemen altında ise kırmızı renkli bir yazı göreceksiniz. Örneğin uygulamanın dili İngilizce olarak ayarlanmışsa burada “Log out” ifadesi yer alır. Bunun üzerine basarak hesabınızdan çıkış yapın.
Hesaptan çıkış yaptığınızda giriş yapma sayfasına yönlendirileceksiniz. Sol üst kısımda bir dil simgesi olduğunu göreceksiniz. Örneğin uygulamanın dili İngilizce olarak ayarlanmışsa Türkçe için TR simgesini göreceksiniz. Bu simgenin üzerine basarak uygulamayı geçerli dilin yerine Türkçe kullanmaya başlayabilirsiniz.
İşCep Neden İngilizce Oluyor?
İşCep uygulamasının İngilizce olmasının birçok sebebi vardır:
- Cihaz ayarlarından dili değiştirmişsinizdir.
- Bir VPN (Sanal Özel Ağ) kullanıyorsunuzdur.
- Uygulama önbelleğinden kaynaklı bir sorun söz konusudur.
Bu sorunlardan herhangi biri, İşCep uygulamasının dilinin Türkçe yerine İngilizce olmasına neden olabilir. Öncelikle cihaz ayarlarından dil seçeneklerine gidip Türkçeyi seçmeyi deneyin. Bu işe yaramazsa VPN hizmetini devre dışı bırakın.
Bütün bunları yapmanıza rağmen herhangi bir sonuç almazsanız ayarlardan uygulamalar bölümüne gidin ve İşCep’i bulup üzerine dokunun. Ardından “Depolama” bölümüne girin ve “Önbelleği temizle” seçeneğine basın.
Yorum Yap