Outriders ilk birkaç ay, oyun ve geliştirici People Can Fly için biraz hız treni gibi oldu. Oyun genel olarak olumlu eleştiriler aldı. Başlangıçta güçlü bir oyuncu katılımı sağladı. Ancak o zamandan beri People Can Fly, çevrimiçi nişancıda devam eden sorunları çözmek için çalışırken oyuncu tabanı düştü. Bu tür bir sorun, oyunun en yeni yamasının efsanevi ganimet düşüşlerinde bazı önemli değişiklikler getirmesiyle çözülmüş gibi duruyor.
İlginizi Çekebilir: Outriders Xbox Game Pass’e gelebilir
OUTRIDERS GÜNCELLEMESİ NELER SUNUYOR
Topluluk yöneticisi Toby Palm, oyunun resmi olmayan Reddit sayfasında diğer değişikliklerle birlikte Outriders’a gelen ganimet değişikliklerini özetledi. En büyük değişiklik, efsanevi düşüşleri azaltmak için oyunun şans sisteminde yapılan iyileştirmelerle oldu. Bununla birlikte tüm efsanevi ganimetlerde % 100 artış meydana geldi. Yağma sisteminde yapılan diğer değişiklikler arasında önemli yenilikler var. Bunlar teçhizatın avantaj ve stat yuvarlamalarını iyileştirmek için bir çoğaltma önleme sistemidir. Ayrıca teçhizatın herhangi bir seviyede düşmesi için seviye braketlerinin kaldırılmasıdır. Hatta sınıfla ilgili olmayan efsanevi teçhizat için daha fazla düşürme kaynağı yer alıyor.
Yağma düşüşlerinin yanı sıra yama, Xbox platformlarında yükleme süreleri ve çok oyunculu için daha kararlı bağlantı sorununu çözdü. Yama ayrıca, genel çökme düzeltmelerini de beraberinde getirdi. Ayrıca daha az hasara neden olan belirli modlarda düzenleme yaptı. Hatta rastgele düşmanın hasar artışları gibi çeşitli hatalar da düzeldi.
PEOPLE CAN FLY BÜYÜK ADIM ATTI
People Can Fly, bununla birlikte oyunun ganimet düşüşlerini ele aldı. Oyunun genel ekosistemine yardımcı olmak için büyük bir adım attı. Eziyet, çoğu ganimet merkezli oyunun önemli bir bileşenidir. Oyuncuların o tek tanrılı silah veya zırh parçasını elde etmek için içeriği tekrar oynatmaya devam etmelerinde büyük rol oynar.
Destiny 2 gibi benzer oyunlar, zayıf bir ganimet sisteminin oyunu nasıl etkileyebileceğini gösterdi. Ayrıca oyuncuları uzaklaştırmaya nasıl katkıda bulunabileceğini de göstermiş oldu. Destiny 2, Bungie oyununu dengelemeyi kolaylaştırmak umuduyla rastgele atışları ortadan kaldırdı. Ayrıca piyasaya sürüldükten sonra kendi ganimet problemlerini yaşadı. Ancak, oyuncu geri bildirimi ve düşen oyuncu tabanı nihai sonucu, Bungie’nin 2018’in Forsaken genişlemesiyle rastgele atışları yeniden başlatmasına neden oldu.
Outriders’ın loot sorunu Destiny 2’ninkiyle tamamen aynı değil. Ancak oyun topluluğu üzerindeki etkisi benzer şekilde hissedildi. Yukarıda bahsedildiği gibi, oyuncuların karakterlerini daha geliştirmek ve aynı içeriği öğütmeleri için teşvik edilmeleri gerekir. Bu, oyuncunun yeni bir oyuna başladığı anda daha yüksek seviyeli ganimetin düşmesi gerektiği anlamına gelmez. Ancak ideal olarak, bir karakterin güç artışını ve oyuna harcadığı zamanı yansıtmak için daha yaygın hale gelmelidir.
Outriders PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia, Xbox One ve Xbox Series X/S’de mevcuttur.
Yorum Yap