Outbrain Inc. (NASDAQ: OB), gerekli tüm mevzuata ilişkin onayları aldıktan sonra Teads’in satın alımını tamamladığını duyurdu. İki şirket, markalaşma ve performans çözümlerini birleştirerek, açık internet için çok kanallı sonuç odaklı bir platform oluşturacak ve Teads adıyla faaliyet gösterecek.
Outbrain CEO’su David Kostman, “Bu yeni dönemin başlangıcından büyük heyecan duyuyorum. Bu dönüştürücü birleşme, reklamcılık sektöründeki büyük bir boşluğu dolduruyor: Markalaşmadan satın almaya kadar tüm ekranlarda sonuçları yöneten ölçeklenebilir bir uçtan uca platform oluşturuyoruz” dedi.
Kostman “Birlikte, her iki şirketin çok kanallı video markalaşma çözümleri ve performans reklamcılığı konusundaki derin uzmanlığını bir araya getirerek olağanüstü bir yeni şirket yaratıyoruz” ifadelerini kullandı ve şu şekilde devam etti:
“Yeni Teads’in misyonu, pazarlamacılara daha iyi sonuçlar, medya sahiplerine sürdürülebilir değer ve tüketicilere üst düzey deneyimler sunan bir teklif ile kalıcı değer yaratmaktır. Outbrain ve Teads ekiplerine özellikle teşekkür etmek istiyorum; onlar, reklamcılıkta büyük kategorilere öncülük etmiş ve on yılı aşkın süredir küresel lider şirketler inşa etmiş isimlerdir. Bizi bu noktaya getiren, onların yenilikçiliği ve adanmışlığıdır ve bizi daha da ileriye taşıyacak olan da yine bu ruh olacaktır.”
Eş Başkan & Ticari Direktör Jeremy Arditi ise “Açık internetin sunduğu keşfedilmemiş fırsatları ortaya çıkaran bir çözüm oluşturmayı taahhüt ediyoruz. Güzel kreatif deneyimlere öncelik vererek, medya güvenini ve şeffaflığı sağlayarak ve anlamlı sonuçlar sunarak tüm paydaşlar için daha güçlü bir ekosistem yaratabileceğimize inanıyoruz” dedi.
Lipton Teas and Infusions Küresel Entegre Medya ve Performans Pazarlama Başkanı Sital Banerjee, “Teads ve Outbrain’in birleşmesi stratejik açıdan büyük anlam taşıyor. Hedef kitlelerimize yeni ve etkili yollarla ulaşma, tam pazarlama hunisi çözümleri sunma ve daha iyi iş sonuçları elde etme fırsatlarını keşfetmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz” sözlerine yer verdi.
Satın Alıma Dair Detaylar
Yeni Teads, seçilmiş ve özel medya ortamlarını güçlü, veri odaklı yaratıcı deneyimlerle buluşturacak premium açık internet için en büyük optimize edilmiş tedarik yollarından birini oluşturacak. Outbrain’in öngörü teknolojisi ve yapay zekâ optimizasyonu, birleşik şirketin tekliflerini daha da güçlendirecek.
Reklamverenler artık tüm pazarlama hunisi boyunca tek bir iş ortağıyla somut sonuçlar elde edebilecek; farkındalık yaratmaktan satışa kadar entegre reklam çözümleri sunulacak.
Birleşik veri havuzu, gelişmiş bağlamsal, hedef kitle ve satın alma tabanlı hedefleme yeteneklerini destekleyerek, CTV deneyimlerini dijital anlara bağlayan ölçümlenebilir sonuçlar yaratacak.
Birleşme, açık internetin iki liderini bir araya getirerek CTV, mobil ve web dahil tüm ekranlarda marka bilinirliğinden performansa kadar sonuçlar sunan, birleşik, çok kanallı bir platform oluşturacak. Yeni şirket Teads adı altında faaliyet gösterecek.
Birleşme, yıllık yaklaşık 1,7 milyar dolarlık reklam harcamasıyla 2,2 milyar tüketiciye ulaşan en büyük açık internet şirketlerinden birini yaratacak. Şirket, açık internetin en zengin bağlamsal ve ilgi verilerini bir araya getirerek, reklamveren sonuçlarını optimize eden gelişmiş bir yapay zekâ tahmin motoru oluşturacak.
Outbrain CEO’su David Kostman, birleşik şirketin CEO’su olarak görev yapacak. Eski Teads CEO’ları Jeremy Arditi ve Bertrand Quesada, sırasıyla Eş Başkan & Amerika ve Uluslararası Operasyonlardan Sorumlu Ticari Direktör rollerini üstlenecek.
Yorum Yap