Ana sayfa Haber Huawei akıllı saat piyasasında hedefleri zorluyor

Huawei akıllı saat piyasasında hedefleri zorluyor

Huawei, yeni alanlardaki büyümesinin bir parçası olarak sağlık odaklı giyilebilir cihazları zorluyor.

0
Huawei ve ABD arasındaki

Huawei Technologies, sağlık hizmetlerine odaklanacak giyilebilir ürünleriyle ilgili araştırma ve geliştirme çalışmalarını ilerletmeyi planlıyor. Hareket, ABD yaptırımlarının ortasında yeni alanlara açılma çabalarının bir parçası olarak geldi.

Bir SCMP raporuna göre, Çinli teknoloji devinin bu çizgiye doğru ilerlemesi, Cupertino merkezli Apple’dan sonra dünyanın en büyük ikinci giyilebilir cihaz üreticisi olan rakibi Xiaomi’ye yetişmesini sağlayabilir. Şu anda Huawei, hipertansiyon yönetimi, vücut ısısı ve koroner kalp hastalığı üzerine üç sağlık araştırma programı üzerinde çalışıyor. Şirket, bu girişimleri bu ayın başlarında bir çevrimiçi etkinlikte duyurdu.

iPhone 12 mini’nin Android alternatifi: Sony Xperia Compact

Sağlıkla ilgili giyilebilir ürünler üzerinde çalıştığını açıkladı. Bu yeni özelliklerin akıllı saatler, akıllı bantlar ve hatta gözlük tekliflerinde ne zaman entegrasyonunu görebileceğimizi henüz açıklamadı. Ancak şirket, sektördeki diğer rakiplerin girişine “güçlü bir engel” kurduğunu belirtti. Maalesef bir Huawei sözcüsü, şirketin şimdilik bu konuyla ilgili başka bir yorumda bulunmadığını söyledi.

Bir Canalys analisti olan Jason Low’a göre, “Sektörün tamamı, tüketicilerin sağlıklarını [endişelerini], özellikle de hem gençlerin hem de yaşlıların yakalanma olasılığı yüksek olan kronik hastalıkları daha iyi yönetmelerine gerçekten yardımcı olabilecek [giyilebilir] ürünler bekliyor. Ancak daha önümüzde uzun bir yol var. Çünkü bu, çok sayıda Ar-Ge yatırımı ve akıllı donanım ve teknoloji şirketleri arasında işbirliği gerektiriyor.” dedi.

ABD’DEKİ KISITLAMALAR HUAWEI ETKİLEDİ

Huawei, 2020’nin 3. çeyreğinde dünyanın en büyük 3. giyilebilir cihaz üreticisiydi. Ancak ABD’deki ticari kısıtlamalar, temel akıllı telefon ve ağ iş operasyonları için donanım ve yazılım bileşenleri tedarik etme yeteneğini engellemişti.

Şirketin CEO’su ve Kurucusu Ren Zhengfei daha önce şirketin araştırma ve geliştirmeye bağlı kalması, karlara odaklanması ve hatta bu süre zarfında hayatta kalmak için ademi merkeziyetçilik çağrısında bulunması gerektiğini belirtti. Şu anda, Huawei’nin dünya çapında akıllı giyilebilir tasarımları, yazılım ve donanım geliştirme ve hatta sağlık hizmetleri üzerinde çalışan 13’ten fazla araştırma merkezi var.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here