Ana sayfa Haber Facebook Hotline özelliğini test ediyor

Facebook Hotline özelliğini test ediyor

Facebook, Clubhouse ve Instagram Live'ın bir karışımı olan bir Soru-Cevap ürünü olan Hotline'ı test ediyor.

0

Facebook şirketinin dahili Ar-Ge grubu NPE Ekibi, bugün en son deneyi Hotline özelliğini herkese açık beta testine başlattı. Web tabanlı uygulama, içerik oluşturucuların daha sonra metin veya ses yoluyla soru sorabilecek bir kitleyle konuşmasına izin verdiği için Instagram Live ve Clubhouse’un bir karışımı olarak tanımlanabilir. Ancak, Clubhouse’dan farklı olarak içerik oluşturucular, yalnızca ses yerine kameralarını etkinlik için açmayı seçebilirler.

Emlak yatırımcısı Nick Huber, ürünü bugün saat 10: 00’da (1 PM ET) başlayan bir canlı yayınla ilk kez halka açık olarak deneyen kişi oldu. Huber, Facebook’un Hotline için çalışmak istediği türden bir yaratıcıyı temsil ettiğini söyledi. Bu, insanların mesleki becerilerini veya mali durumlarını geliştirmelerine yardımcı olan biri. Huber, durumunda, ikinci bir gelir akışı olarak endüstriyel gayrimenkule yatırım yapmaktan bahsediyor.

PES 2021 mobil 400 milyon indirmeye ulaştı

Facebook’ta Hotline, dokuz haftada 2,5 milyon günlük aktif kullanıcıya ulaşan ve çıkmadan önce 1 milyardan fazla anket yanıtı gören pozitiflik odaklı bir soru-cevap uygulaması olan tbh uygulamasını satın alınmıştı. Bu uygulama, Facebook’a katılan Eric Hazzard tarafından yönetiliyor. Yardım Hattı ile Hazzard bir kez daha Soru-Cevap alanında bir ürün geliştiriyor.

FACEBOOK HOTLINE İÇİN CLUBHOUSE’DAN İLHAM ALIYOR

Bu sefer yeni uygulama, gelecek vadeden bir sosyal ağ olan Clubhouse’dan ilham alıyor. Aslında, Hotline’ın kullanıcı arayüzü Clubhouse, Twitter Spaces veya diğer yalnızca sesli sosyal ağlardan herhangi birini mobil cihazda görüntülendiğinde kullanmış olan herkese tanıdık gelecektir. Mobil cihazlarda en üstte (veya masaüstünde sol tarafta), etkinlik sahibinin yuvarlak bir profil simgesi veya canlı video akışında öne çıktığı bir hoparlör bölümü vardır. Aşağıda (veya masaüstünde yan tarafta) etkinliğin dinleyicileri bulunur. Ancak Hotline ile Clubhouse gibi mevcut uygulamalar arasında da birkaç fark vardır.

Başlangıç ​​olarak, uygulama bugün kullanıcıların Twitter ile oturum açmasını ve ardından kimliklerini SMS yoluyla doğrulamasını sağlıyor.

Örneğin dinleyiciler bölümü, profil simgeleriyle temsil edildiği şekliyle etkinliği sadece izleyenler ile soru soranlar arasında bölünmüştür. Bu bölümün en üstünde, kullanıcıların sorduğu ve başkalarının buna göre olumlu oy verebileceği veya olumsuz oy kullanabileceği soruların listeleri sunulur. İçerik oluşturucu daha sonra hangi soruları yanıtlayacağını bulmak için bu bölüme bakabilir ve dinleyicileri sohbet için onlarla birlikte sahne alanına çekebilir.

Şu anda, kullanıcılar sorularını yazabilir ve sıra kendilerine geldiğinde toplantı sahibine “sahnede” katılabilir. Şu anda konuklar profil simgeleriyle temsil edilmektedir ve yalnızca sahnede ses çıkarabilirler. Ancak ayarlarda, dinleyicinin bugünün testi için henüz işlevsel olmayan videoyu açma seçeneği vardır.

Sorular sorulduğunda kullanıcılar el çırpma, ateş, kalp, kahkaha, şaşkınlık ve başparmak yukarı gibi emojilerle tepki verebilir.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here