Verizon Business ve bir Xerox şirketi olan CareAR, saha teknisyenlerine ve müşterilerine stratejik ortaklığını duyurdu. Verizon‘un 4G, 5G ağlarını ve gerçeğe yakın zamanlı bilgi işlem teknolojisini, CareAR’ın artırılmış gerçeklik ve yapay zeka tabanlı platformuyla birleştirildi. Teknisyenler, hizmet sorunlarını uzaktan ve proaktif olarak daha hızlı, daha akıllı ve daha güvenli bir şekilde çözebilir. Sonuç olarak daha verimli bir müşteri deneyimi sağlarlar.
Verizon’un CareAR ile ortaklığı, konumları ne olursa olsun yeni nesil dijital olarak yerel çalışanların hızlı eğitimini ve hızlanmasını sağlamaktır. Bunun için hem ağ teknolojisinden hem de AI/AR’den yararlanarak bu işgücü geçişine yardımcı olacak. Ayrıca, bu benzeri görülmemiş işgücünün gelişim döneminde zorlanmayı azaltacaktır. Verizon, CareAR ile ürün ve hizmet portföyü genelinde gerçek zamanlı destek ve uzman rehberliğinde sorun giderme çözümleri sağlayacak. Müşteriler ve saha teknisyenleri için yeni bir self servis yetenekleri standardı sağlayacak. Böylelikle kişiselleştirilmiş “nasıl yapılır” bilgisi yaratacaktır.
5G ile Verimlilikte Artış
Verizon Business Gelir Müdürü Sampath Sowmyanarayan, “Küresel işgücünde dramatik bir değişim gördük. Misyonumuz, inovasyon ve büyüme için stratejik yollar belirliyor. Aynı zamanda müşterilerimizin günümüzde gezinmelerine yardımcı olmaktır. 5G ve uç hesaplama aracılığıyla, verimliliği ve deneyimleri yönlendirmek mümkün. Bunun için CareAR’ın cihazlarında, gelişmiş AR ve AI yetenekleri sağlamasına yardımcı olabiliriz.” dedi.
CareAR Başkanı Sam Waicberg “CareAR uzmanlığı, anında ve bağlamla erişilebilir hale getirmeye odaklanmıştır. Kullanıcılar, uzmanlar için isteğe bağlı görsel erişim ve tercih ettikleri cihaza teslim edilen eğitim içeriği ile yetkilendiriliyor. Verizon ile olan girişimimiz, bu yetenekleri daha da ileriye götürmemizi sağlıyor. Böylelikle müşteri sonuçlarının iyileştirilmesini sağlıyor. Ayrıca, karbon ayak izimizi azaltmak gibi büyük zorlukların çözülmesine yardımcı oluyor.” dedi
2020’de Verizon Business, müşteri desteği için COVID’den ilham aldı. Böylece, bir görüntülü sohbet uygulaması aracılığıyla, temel bir sanal asistanın piyasaya sürüldüğünü duyurdu. CareAR ile ortaklık, Verizon’un müşteriler, çalışanlar ve saha teknisyenleri için uzaktan destek vizyonunu hızlandırmasını sağlar. Ayrıca, proaktif, kendi kendine çözülen kullanıcı deneyimlerini mümkün kılar. Gelişmiş AR ve yapay zeka tabanlı yetenekleri entegre etmeye odaklanmasına olanak tanır.
Yorum Yap