Technotoday-logo
  • Haber
    • Donanım
    • Yazılım
    • Otomobil
    • Foto Galeri
    • Sektör Haberleri
  • İnternet
  • Mobil
  • Oyun
  • Blog
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • Makale
  • Video
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster
  • Haber
    • Donanım
    • Yazılım
    • Otomobil
    • Foto Galeri
    • Sektör Haberleri
  • İnternet
  • Mobil
  • Oyun
  • Blog
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • Makale
  • Video
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster
Technotoday-mobile-logo
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster

Ana Sayfa / Outbrain, Teads Satın Alımını Tamamladı

Outbrain, Teads Satın Alımını Tamamladı

Outbrain Inc., gerekli tüm mevzuata ilişkin onayları aldıktan sonra Teads’in satın alımını tamamladığını duyurdu.

Burak Öz Yazar: Burak Öz
19 Şubat 2025
Kategori: Sektör Haberleri
0 0
0
outbrain teads satın alımı
0
Paylaşım
Facebook ile PaylaşTwitter ile Paylaş

Outbrain Inc. (NASDAQ: OB), gerekli tüm mevzuata ilişkin onayları aldıktan sonra Teads’in satın alımını tamamladığını duyurdu. İki şirket, markalaşma ve performans çözümlerini birleştirerek, açık internet için çok kanallı sonuç odaklı bir platform oluşturacak ve Teads adıyla faaliyet gösterecek.

Outbrain CEO’su David Kostman, “Bu yeni dönemin başlangıcından büyük heyecan duyuyorum. Bu dönüştürücü birleşme, reklamcılık sektöründeki büyük bir boşluğu dolduruyor: Markalaşmadan satın almaya kadar tüm ekranlarda sonuçları yöneten ölçeklenebilir bir uçtan uca platform oluşturuyoruz” dedi.

Kostman “Birlikte, her iki şirketin çok kanallı video markalaşma çözümleri ve performans reklamcılığı konusundaki derin uzmanlığını bir araya getirerek olağanüstü bir yeni şirket yaratıyoruz” ifadelerini kullandı ve şu şekilde devam etti:

“Yeni Teads’in misyonu, pazarlamacılara daha iyi sonuçlar, medya sahiplerine sürdürülebilir değer ve tüketicilere üst düzey deneyimler sunan bir teklif ile kalıcı değer yaratmaktır. Outbrain ve Teads ekiplerine özellikle teşekkür etmek istiyorum; onlar, reklamcılıkta büyük kategorilere öncülük etmiş ve on yılı aşkın süredir küresel lider şirketler inşa etmiş isimlerdir. Bizi bu noktaya getiren, onların yenilikçiliği ve adanmışlığıdır ve bizi daha da ileriye taşıyacak olan da yine bu ruh olacaktır.”

Eş Başkan & Ticari Direktör Jeremy Arditi ise “Açık internetin sunduğu keşfedilmemiş fırsatları ortaya çıkaran bir çözüm oluşturmayı taahhüt ediyoruz. Güzel kreatif deneyimlere öncelik vererek, medya güvenini ve şeffaflığı sağlayarak ve anlamlı sonuçlar sunarak tüm paydaşlar için daha güçlü bir ekosistem yaratabileceğimize inanıyoruz” dedi.

Lipton Teas and Infusions Küresel Entegre Medya ve Performans Pazarlama Başkanı Sital Banerjee, “Teads ve Outbrain’in birleşmesi stratejik açıdan büyük anlam taşıyor. Hedef kitlelerimize yeni ve etkili yollarla ulaşma, tam pazarlama hunisi çözümleri sunma ve daha iyi iş sonuçları elde etme fırsatlarını keşfetmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz” sözlerine yer verdi.

İlginizi çekebilir;  Canon EMEA Başkanı ve CEO'su Yuichi Ishizuka’dan Türkiye'ye Özel Ziyaret!

Satın Alıma Dair Detaylar

Yeni Teads, seçilmiş ve özel medya ortamlarını güçlü, veri odaklı yaratıcı deneyimlerle buluşturacak premium açık internet için en büyük optimize edilmiş tedarik yollarından birini oluşturacak. Outbrain’in öngörü teknolojisi ve yapay zekâ optimizasyonu, birleşik şirketin tekliflerini daha da güçlendirecek.

Reklamverenler artık tüm pazarlama hunisi boyunca tek bir iş ortağıyla somut sonuçlar elde edebilecek; farkındalık yaratmaktan satışa kadar entegre reklam çözümleri sunulacak.

Birleşik veri havuzu, gelişmiş bağlamsal, hedef kitle ve satın alma tabanlı hedefleme yeteneklerini destekleyerek, CTV deneyimlerini dijital anlara bağlayan ölçümlenebilir sonuçlar yaratacak.

Birleşme, açık internetin iki liderini bir araya getirerek CTV, mobil ve web dahil tüm ekranlarda marka bilinirliğinden performansa kadar sonuçlar sunan, birleşik, çok kanallı bir platform oluşturacak. Yeni şirket Teads adı altında faaliyet gösterecek.

Birleşme, yıllık yaklaşık 1,7 milyar dolarlık reklam harcamasıyla 2,2 milyar tüketiciye ulaşan en büyük açık internet şirketlerinden birini yaratacak. Şirket, açık internetin en zengin bağlamsal ve ilgi verilerini bir araya getirerek, reklamveren sonuçlarını optimize eden gelişmiş bir yapay zekâ tahmin motoru oluşturacak.

Outbrain CEO’su David Kostman, birleşik şirketin CEO’su olarak görev yapacak. Eski Teads CEO’ları Jeremy Arditi ve Bertrand Quesada, sırasıyla Eş Başkan & Amerika ve Uluslararası Operasyonlardan Sorumlu Ticari Direktör rollerini üstlenecek.

 

Burak Öz

Burak Öz

Technotoday.com.tr İçerik Editörü

Yorum Yap

Popüler İçerikler

Chrome’daki Okuma Modu Nedir? Nasıl Açılır?
Blog

Chrome’daki Okuma Modu Nedir? Nasıl Açılır?

14 Aralık 2025
Popüler Disney Karakterleri ChatGPT’ye Geliyor
Teknoloji Haberleri

Popüler Disney Karakterleri ChatGPT’ye Geliyor

14 Aralık 2025
Half-Life 3’ün Tarihi Ortaya Çıktı
Oyun

Half-Life 3’ün Tarihi Ortaya Çıktı

14 Aralık 2025
Google Arama Nedeni
Mobil

Google Arama Nedeni Özelliğini Test Ediyor

14 Aralık 2025
Google 67
İnternet

Google’a 67 Yazınca Ekran Neden Sallanıyor?

14 Aralık 2025

Barındırma Altyapı Sponsoru

GüzelHosting

Kategoriler

  • Blog
  • Donanım
  • Foto Galeri
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • İnternet
  • Makale
  • Mobil
  • Otomobil
  • Oyun
  • Sektör Haberleri
  • Teknoloji Haberleri
  • Video
  • Yazılım

Son Haberler

Chrome’daki Okuma Modu Nedir? Nasıl Açılır?

Chrome’daki Okuma Modu Nedir? Nasıl Açılır?

14 Aralık 2025
Popüler Disney Karakterleri ChatGPT’ye Geliyor

Popüler Disney Karakterleri ChatGPT’ye Geliyor

14 Aralık 2025
  • Kariyer
  • Künye
  • Hakkımızda
  • Telif Kuralları
  • Gizlilik Sözleşmesi
  • İletişim

© Tüm Hakları Saklıdır.

Welcome Back!

Profilinizi aşağıya girin

Şifrenizi mi unuttunuz?

Şifrenizi mi unuttunuz?

Şifrenizi yenilemek için kullanıcı adı ya da e-posta girin

Giriş Yap
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster
  • Haber
    • Donanım
    • Yazılım
    • Otomobil
    • Foto Galeri
    • Sektör Haberleri
  • İnternet
  • Mobil
  • Oyun
  • Blog
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • Makale
  • Video

© Tüm Hakları Saklıdır.