Volkswagen’in güvenilirliği; 18,2 milyar dolarlık emisyon salım skandalından beri pek iç açıcı değil.
Volkswagen Grubu Bileşenleri başkanı Thomas Schmall; “Üretim derinliğimiz ve ürün gücümüz sayesinde kendimizi en iyi rakiplerimizle ölçebiliriz. Artık e-mobilite alanındaki profilimizi keskinleştiriyoruz” dedi.
Volkswagen Neyi Amaçlıyor ?
Şirket, geçtiğimiz ay 360kWh şarj kapasitesi ve 100kW DC hızlı şarj işleminin ortalama 17 dakika sürdüğü 15 EV’e kadar dayanabilen mobil şarj istasyonunu gösterdi. VW, elektrikli otomobillerin şarj istasyonlarının Almanya’nın Hannover kentindeki fabrikasında üretileceğini söyledi.
VW bu sayede farklı bir ev düzeni yaratmaya çalışıyor. Böylece evler çok daha çevre dostu olacak.
Bilindiği gibi bu konuda en büyük ve geniş kapsamlı hayallere sahip olan şirket Tesla. İlerleyen dönemlerde, tüm bu şirketlerle ilgili çevreci çalışmaların hızla artmasını temenni ediyoruz.
Şirket için faydalı olmasının yanı sıra, VW’nin batarya zorlaması da rekabet için iyi olabilir. Avrupa’nın pillerinin büyük kısmı Asya’dan geliyor , ancak prodüksiyon oyununa giren büyük bir bölgesel oyuncu bu güvenin dengelenmesine yardımcı olabilir.
Yorum Yap