Ana sayfa Haber Twitch kullanıcılarına müjde!

Twitch kullanıcılarına müjde!

Twitch, içerik oluşturucuların para kazanmak için kullanabileceği "çok oyunculu reklamları" test ediyor. Reklamlar yayıncı tarafından seçilecek ve izleyicilerdeki herkes aynı şeyi görecek.

0

Bugün Twitch, kapalı beta sürümünde “çok oyunculu reklamlar” olarak adlandırdığı bir şeyi kullanıma sunuyor. Tüm izleyicilerin izlediği, yayıncılar tarafından tetiklenen reklamlardır. (Şu anda, izleyicilere gösterilen reklamlar hedeflenmektedir; bunlar hedeflenmemektedir.) Bu reklamlardan biri oynandıktan sonra, içerik oluşturucular izleyicilere kaç izleyicinin katıldığına bağlı olarak yayın bitlerini ödüllendiren bir anket düzenleyebilir.

Bir Twitch sözcüsü bir e-postada “Gerçek Twitch ruhuyla, yaratıcılarımızın ve hayranlarımızın her şeyi birlikte deneyimleme ve bu arada en sevdikleri yaratıcıları destekleme fırsatına sahip olmalarını istiyoruz” diye yazdı.

Assassin’s Creed Valhalla test puanları ortaya çıktı

TWITCH REKLAMLARLA UĞRAŞIYOR

Platform, bu yıl reklamlarıyla çok uğraşıyor. Yalnızca Eylül ve Kasım ayları arasında şirket, atlanamayan videonun ortasında gösterilen reklamları test etmekten reklam engelleyicileri kırmaya geçti.

Çok oyunculu reklamların oldukça mantıklı bir gelişme olduğunu düşünülüyor. Çünkü şu anda hiç kimse Twitch reklamlarının durumundan memnun değil. Müdahalecidirler ve çoğu içerik oluşturucuya da fayda sağlamazlar. Öte yandan, çok oyunculu reklamlar, içerik oluşturuculara muhtemelen geleneksel BGBM’lerden daha yüksek oranlarda daha doğrudan fayda sağlayacaktır. Bu ödemeler Twitch’in kendi para birimi biçiminde olsa bile. Referans için 1 bit, 1 sente eşittir. Twitch sözcüsü, çok oyunculu reklamlarda bit ödemelerinin geleneksel BGBM’lere ek olduğunu doğruladı. Bu nedenle bu reklamları yayınlamak iki kez ödeme yapacaktır.

Twitch, Eylül ayından bu yana farklı reklam türlerini test ediyor. Bu da iş modelini genişletmek ve yeni para kazanma biçimleri oluşturmak istediğini gösteriyor. Yeni “çok oyunculu reklamlara” ek olarak, atlanamayan reklam testlerini (YouTube’da olduğu gibi) ve reklam engelleyicilerin devre dışı bırakılmasını isteyen uyarıları çoktan duyurdu.

Twitch’in geleneksel, hedefli video reklamların ötesinde yeni reklam biçimleri ile deneyler yaptığını görmek güzel. İçerik üreticilere daha fazla para kazandıracağını umuyoruz!

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here