Dünyanın en büyük sosyal medya platformlarından biri olan TikTok, yeni bir mesajlaşma aracını test ettiğini doğruladı. Bu özellik, markaların ve içerik üreticilerinin kitleleri ile herkese açık bir şekilde mesajlar paylaşmasına olanak tanıyor.
Yeni özellik, Instagram’ın 2023 yılında kullanıma sunduğu yayın kanalları özelliğine çok benziyor. Tıpkı Instagram’ın yayın kanalları özelliğinde olduğu gibi bu özellikte de sadece kanalın sahibi mesaj gönderebiliyor. Bu kanala katılan kişiler ise sadece emojilerle tepki verebiliyor, mesajlara herhangi bir şekilde yanıt vermeleri mümkün değil.
TechCrunch tarafından aktarılanlara göre bu özellik, yazının yanı sıra fotoğraf ve video mesajlarını da destekliyor.
TikTok, Yayın Kanallarına Benzer Bir Özellik Geliştiriyor
TikTok’un Instagram’ın yayın kanallarına benzer yeni özelliği ilk olarak Threads kullanıcısı Christina Garnett tarafından fark edilmişti. Özelliğin geliştirilmesinin temel amacı, içerik üreticilerine ve markalara önemli gelişmeler ve kitlelerine doğrudan seslenme fırsatı sunmak.
TikTok’ta hikaye ya da normal gönderiler paylaşmak yerine doğrudan bu özellikle önemli duyurular yapılabilir. Özellik ayrıca hesapların içeriklerini doğrudan takipçilerine göndererek onları tanıtmalarına da imkân sunuyor.
Instagram’ın yayın kanalları gibi TikTok’un bu yeni özelliği de işlevsellik bakımından oldukça sınırlı ancak özelliğin henüz test edildiği göz önünde bulundurulursa kullanıma sunulmadan önce ek işlevler kazanması muhtemel.
Yorum Yap