Tech Data, bulut hizmetlerini Avrupa’da başlatıyor. ELITE CSS, farklı esneklik seçeneklerine sahip, kapsamlı ve tercihe bağlı kullandıkça öde hizmet modülleri getiriyor. Bununla birlikte ELITE Bulut Destek Hizmeti (CSS) İş Ortağı Programı olarak bilinen yeni hizmetler çerçevesi; geniş bir yelpazede son derece esnek, ayrıntılı ve özelleştirilebilir seçenekler sağlamak üzere tasarlandı. Böylece iş ortaklarının müşteri artışına yardımcı olacak. Ayrıca iş hedeflerine uygun kȃrlı bulut hizmetleri ve lisans portföyü oluşturmasına olanak tanıyor.
Ortaklar, ortak markalı veya kendi markalarıyla temel ve genişleyen ELITE CSS Ortak Programı arasında seçim yapıyor. Ayrıca program, ortakların bireysel bir müşterinin ihtiyaçlarına göre ısmarlama hizmet paketleri oluşturmasını sağlayan; esnek bir yapıda kullanıma göre faturalandırılan geniş bir hizmet modülleri yelpazesini içeriyor. Hatta modüler eklentiler, Tech Data’nın iş ortağına aracılık etmek yerine doğrudan müşteri erişiminin yanı sıra; kritik sorunlar için yanıt sürelerini azaltan özel SLA’lar, Tech Data Managed Services için indirimler, Tech Data Academy teklifleri ve Tech Data’nın Click 2 Run™ çözümlerine erişim içeriyor.
Tech Data Başkan Yardımcısı Fouquet: Yeni Bir Standart Oluşturdu
Tech Data Avrupa Bulut ve Yazılım Başkan Yardımcısı Denis Fouquet şunları söyledi; “ELITE CSS programı, iş ortaklarının Tech Data’nın ölçeğinden ve bulut uzmanlığından yararlanarak; bulut hizmetleri yeteneklerini nispeten düşük bir yatırımla dönüştürmelerini sağlıyor. Bulut hizmetleri için yeni bir çağın habercisi olan bu program; iş ortağının sayısız eklenti ve kendi markalarıyla çözüm sunma seçeneklerini karıştırıp eşleştirerek gerçekten özelleştirilmiş hizmet teklifleri geliştirmesini mümkün kılıyor. Bunun, iş ortaklarımız ve onların son müşterileri için hızla olmazsa olmaz hale gelecek müşteri odaklı bulut hizmetleri için yeni bir standart oluşturduğuna inanıyoruz.”
İş ortakları, aşağıdaki hizmetlere dayalı olarak özel ELITE CSS portföylerini oluşturabiliyor:
- Çok kanallı ortak ve son kullanıcı erişimi
- En yüksek hizmet önceliği
- 7/24 olay yönetimi
- Garantili İlk Yanıt Süresi SLA’ları
- Çoklu dil desteği
- Sınırsız bulut başvuru seçeneği
- Şirket içi ve hibrit ortam destek seçenekleri
- Gerektiğinde Partners L3 yükseltme yolu için Premier Destek
Tech Data’nın ELITE CSS İş Ortağı Programı hakkında daha fazla bilgi almak için 24/7 Cloud Support Services (techdatacloud.eu) ziyaret edin. Ayrıca yerel Tech Data temsilcisiyle iletişime geçin.
Yorum Yap