Uçuşunuz için Pegasus Hava Yolları’nı tercih ettiniz ancak online check-in yaparken sorun mu yaşıyorsunuz? Yalnız değilsiniz. Bazı yolcular zaman zaman check-in yapmaya çalışırken sorunla karşılaşabiliyor. Bu soruna ise Pegasus check-in yapamıyorum, nasıl bir yol izlemeliyim gibi sorularla çözüm arıyor.
Bu sorun genellikle uçuşa kalan süreye dikkat etmemek gibi basit nedenlerle görülse de elbette ki teknik sorunlar söz konusu olduğunda daha farklı bir yol izlemek gerekebiliyor.
Sorunun nedeni ne olursa olsun, check-in işlemini neden gerçekleştiremediğinizi anlamanıza ve bu sorundan en hızlı şekilde kurtulmanıza yardımcı olacağız.
Pegasus Check-in Yapamıyorum, Çözüm Yolları Neler?
- Uçuş saatini kontrol edin.
- Doğru rezervasyon kodu (PNR) girin.
- VPN hizmetini devre dışı bırakın.
- Mobil uygulama veya tarayıcı kullanın.
- Pegasus müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Online check-in yaparken sorun yaşıyorsanız bunun birkaç olası sebebi vardır. Yukarıdaki çözüm yolları tüm muhtemel nedenler göz önünde bulundurularak önerildi. Dolayısıyla bunları uygulayarak çözüme ulaşabilirsiniz.
Uçuş Saatini Kontrol Etme
Pegasus Hava Yolları’ndan bilet aldıktan sonra uçuşa 7 gün kaldığında online check-in yapmaya başlayabilirsiniz ve uçuşa 1 saat kalana kadar sürenizi değerlendirebilirsiniz. Bu süre zarfının dışında online check-in yapmayı denerseniz sorun yaşayabilirsiniz.
Check-in yapma sürecinin başladığından ve bu sürenin henüz sona ermediğinden emin olun.
Doğru Rezervasyon Kodu (PNR) Girme
Check-in işlemi sırasında yanlış rezervasyon kodu girmiş olabilirsiniz. Bilet alırken size verilen rezervasyon kodunu girdiğinizden emin olun. Unutmayın, doğru PNR girmemeniz durumunda sorun yaşamanız muhtemeldir.
VPN Hizmetini Devre Dışı Bırakma
VPN (Sanal Özel Ağ), internette güvende gezinmek gibi avantajlar sunar ancak bazı çevrim içi hizmetleri kullanırken sorun yaşamanıza da yol açabilir. Sorunun VPN hizmetinden kaynaklı olmadığından emin olmak için VPN’i geçici bir süreliğine devre dışı bırakmayı deneyebilirsiniz.
Mobil Uygulama veya Tarayıcı Kullanma
Sorun kullandığınız mobil uygulama veya web tarayıcısından kaynaklı olabilir. Mobil uygulama kullanıyorsanız Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari gibi web tarayıcısı kullanmayı deneyin. Tarayıcı kullanıyorsanız mobil uygulama kullanmayı deneyebilirsiniz.
Web tarayıcısı kullanıp sorun yaşadıktan sonra mobil uygulama kullandığınızda sorunun çözüldüğünü görürseniz muhtemelen kullanmakta olduğunuz eklentiler soruna neden oluyordur. Bu eklentileri devre dışı bırakırsanız gelecekte check-in işlemi sırasında hata ile karşılaşmazsınız.
Pegasus Müşteri Hizmetleriyle İletişime Geçme
Tüm çözüm yollarını uygulamanıza rağmen hâlâ check-in yaparken sorun yaşıyorsanız Pegasus’un müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Sorunu açıklarsanız size yardımcı olacak ve gerekli yönlendirmeleri yapacaklardır.
Yorum Yap