LinkedIn, bireylerin ve şirket sayfalarının mobil uygulama aracılığıyla fotoğraf ve kısa videolar yayınlaması için bir fırsat olan LinkedIn Hikayeler özelliğini dünya çapında başlattı.
LinkedIn Hikayeleri neye benziyor?
Instagram tarzı format, markaların 20 saniyeye kadar olan fotoğrafları ve videoları kullanarak üyelere ulaşmasını sağlıyor. Haberleri, içgörüleri ve önemli anları paylaşmak için daha rahat ve hızlı bir yol sunar.
Bu tür yayınlar yalnızca 24 saatlik bir pencere için görüntülenebilir olacak. Profesyonel ağın görsel ortamlara ve mobil ortama yapılan vurgunun bir parçası olarak videonun popülerliğinden yararlanma çabalarını temsil edecek.
Bugünden itibaren üyeler ve markalar, hikayelere metin ve özelleştirilmiş çalışma çıkartmalarını dahil etme olanağına sahip olacak.
Z Kuşağı Mobil Uygulama Tercihlerini Açıkladı: Liste Oldukça İlginç!
Henüz herhangi bir marka kullandı mı?
Markalar, hikayeleri Fransa, ABD, Brezilya ve diğer ülkelerdeki deneme pazarlarında hızlı bir şekilde kullanarak yeni içeriklerin oluşturulmasını teşvik etti.
Moda evi Christian Dior Culture, Eylül ayında Paris Moda Haftası’nın sahne arkası çekimlerini anlatmak için hikayeler gönderilerini kullandı.
Yeni biçimin erken benimseyenler tarafından diğer kullanımları arasında, yarışma kazananlarını ortaya çıkarmak, “yeni ürünlerin yapımı” hakkında içgörüler sağlamak ve kitlenin soru-cevaplarına ev sahipliği yapmak yer alıyor.
LinkedIn hikayeler ile ilgili diğer bilgiler
Yeni araç aynı zamanda iş arayanlara ve uzmanlara geçici içerik yayınlama olanağı sunar. Öncelikle gelecek nesil için korunması gerekmeyen “iş hayatınızla ilgili hafif konuşmaları” paylaşmak için tasarlanmıştır.
Kariyer danışmanları, iş arayanlar için spontane tavsiye ve hikayeler paylaşma olanağından da yararlanacak.
LinkedIn İngiltere, İrlanda ve İsrail pazarlama çözümleri başkanı Tom Pepper, “LinkedIn hikayeleri onlara bunu yapmaları için otantik ve görsel bir yol sunuyor.” dedi.
Pepper, “Hikayelerin markaların iletişim stratejilerinin ayrılmaz bir parçası olabileceğine inanıyoruz. Hikayeler ile deney yapmak isteyen tüm markalara tavsiyem: sadece yapın! Hikayelerin en güzel yanı, özgün oldukları ve markanızla hedef kitlenizle eşleştikleri sürece kaygan veya fazla üretilmeleri gerekmemesidir.” dedi.
Yorum Yap