Instagram reklamları arttırarak yatırımcıların dikkatini çekmeye devam etmeyi amaçlıyor. Bunu yapmak için uygulama içinde daha fazla reklamın gösterilmeye başlaması sağlanabilir. Bu durum yatırımcıları sevindirecek bir gelişme olsa da kullanıcı deneyimini olumsuz etkilemesi çok muhtemel görünüyor.
Meta’nın düşen gelirini arttırmak için Instagram’dan daha fazla gelir elde etmeye çalışıyor. Bu nedenle reklamları uygulamanın daha sık kullanılan bölümlerine yerleştirmeyi hedefliyor.
Instagram Reklamları Arttırmaya Başlıyor
Meta’nın yeni hedeflerine göre keşfet sayfasında ve kullanıcının profilindeki gönderilerin akış görüntülemesine de reklam gösterilmeye başlanabilir.
Şirket, reklam hizmetleri için yeni açıklamalarda bulundu. Bunlardan bazıları Instagram kullanıcılarını da ilgilendiriyor. Bunlara göre Instagram akışında ve hikâyelerde artırılmış gerçeklik reklamları test edilecek. Örneğin bir kişi eğer yeni bir koltuk alacaksa bunun evinde nasıl görüneceğini artırılmış gerçeklik reklamı sayesinde görme imkânına sahip olacak.
Instagram Reels’teki reklamlar için format değişikliğine gidiliyor. YouTube’da geçerli olan süreli reklamlar Instagram’a da geliyor. Bu reklamlar Reels videosu sona erdikten sonra diğer videoya geçerken ortaya çıkıyor. 4 ila 10 saniye süren reklamlar kullanıcı tarafından atlanabiliyor.
Instagram şu an insanların kaç tane reklam göreceğini ve bu reklamların ne kadar sıklıkla karşılaşılacağını belirlemek için yine insanların davranışlarını izlediğine işaret ediyor.
Peki, sizin Meta’nın en büyük sosyal medya platformlarından biri olan Instagram’da mevcut reklamlara ilişkin görüleriniz neler? Bu reklamlardan rahatsız oluyor musunuz? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından paylaşabilirsiniz.
Yorum Yap