Instagram, Reels bölümüne “markalı içerik etiketi” özelliğini getirdi

Instagram Reels Remix

Facebook’un sahip olduğu Instagram, platformdaki markalı içerik için yeni güncellemeler yayınlıyor ve Reels ve Live’daki yeni Markalı İçerik Etiketi özelliğini de ekliyor. Yeni ekleme, içerik oluşturucuların markalarla daha fazla ve daha iyi anlaşmalar yapmasına ve Instagram Reels’larındaki içerikten anında gelir elde etmesine olanak tanıyacak.

Instagram resmi bir blog gönderisinde “İçerik oluşturucuların, hangi biçimi kullanmayı seçerlerse seçsinler, markalı içerik oluşturduklarını açıkça ifşa edebilmelerini sağlamak istiyoruz. Şeffaflığı artırmaya yardımcı olmak için Markalı İçerik etiketi bugün Reels’te kullanıma sunuluyor. Önümüzdeki günlerde Live’da test etmeye başlanacak” dedi.

WHATSAPP KAYBOLAN MESAJLAR ÖZELLİĞİ NASIL KULLANILIR?

INSTAGRAM REELS İLE YENİ BİR İŞ AKIŞI BAŞLATIYOR

Instagram ayrıca, reklam verenlerin ilk önce Instagram’da organik olarak yayınlamalarına gerek kalmadan Markalı İçerik reklamları oluşturabilecekleri yeni bir iş akışı başlatıyor.

Instagram hikayelerindeki markalı içerik reklamları artık @mentions, konum ve hashtag’ler gibi dokunulabilir öğeler içerebilir.

Instagram blog gönderisinde “Markaların, hikayeler deneyimine özgü ve özgün olan organik hikayeler reklamına erişmesini istiyoruz” dedi.

INSTAGRAM YAŞ BELİRLEME ÖZELLİĞİNİ DE GETİRDİ

Instagram, kısa süre önce işletmelerin ve içerik oluşturucuların Instagram’daki markalı içerik yayın gönderileri için minimum yaş belirleme becerisini başlattı.

Artık içerik oluşturucular, belirli ülkeler için varsayılan bir minimum yaş veya her ikisinin bir kombinasyonunu belirlemeyi seçebilirler.

Bu arada, Facebook’un sahip olduğu fotoğraf paylaşım platformu, İngiltere, ABD, İrlanda ve Kanada da dahil olmak üzere altı ülkede anahtar kelime arama özelliğini alıyor. Şimdiye kadar, fotoğraf paylaşım platformunda bulunan tek arama seçeneği hesapları veya hashtag’leri aramaktı.

Bunun içeriğin ortaya çıkması için önemli bir değişiklik olduğunu belirtmek yerinde olacaktır. Facebook’un sahip olduğu platform, yalnızca insanlara gerçekten istedikleri gönderileri bulma olanağı sağlama konusunda sınırlı kalmıştır. Bu, Instagram’da artık sınırlı olan arama seçeneğine daha geniş bir seçenek sunacaktır.

Exit mobile version