Google, uzun bir zamandan beri kullandığı Google’ın G harfinden oluşan logosunu yeniledi. Önceki logoda düz renkler arasında keskin bir geçiş varken bu logo, geçişleri yumuşatan bir renk gradyanının kullanıldığı logo ile değiştirildi. Google’ın bazı hizmetlerinde eski logo kullanılmaya devam edilirken Android ve iOS’teki Google uygulamasında artık yeni logo görüntülenebiliyor.
Google’ın diğer mobil uygulamalarındaki logoların da yenisiyle güncellenmediği görülüyor. Bu da akıllara Google’ın tamamen logo değişikliğine gitmeden önce geri bildirimleri dinlemek isteme ihtimalini getiriyor.
Google Neden Yeni Logosunu Her Yerde Kullanmıyor?
Tabii, asıl ilginç olan kısım Google’ın logosunu değiştirmesi değil, bunu hiç duyurmadan sessiz sedasız bir şekilde yapması. Şirket, 2015 yılında logo değişikliğine giderken yeni logonun her ayrıntısını vurgulamıştı.
Bir kullanıcı, logoları basit bir şey olarak görebilir fakat Google gibi büyük şirketler için logo büyük öneme sahip. Küçük gibi görünen değişiklikler dahi kullanılmaya başlanmadan önce birçok kontrolden ve yeniden düzenlemeden geçer.
Yeni logonun kalıcı bir değişiklik olması planlanıyorsa bunun bazı yerlerde kullanılıp bazı yerlerde eski logonun kullanılmaya devam edilmesi oldukça tuhaf. Belki de Google yeni logoyu sadece belirli uygulamalarda kullanmayı planlıyordur.
Yorum Yap