Facebook Haber Akışı’na yeni, etkileşimli reklamlar getirmekte; anketleri, basit oyunları ve artırılmış gerçekliği, dünyanın en popüler sosyal ağına entegre etmektedir. Tüm bunları reklam politikaları ile daha uyumlu bir şekilde gerçekleştiriyor.
Günde 2 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Facebook, Dünyanın en güçlü reklam devlerinden biridir. Büyük reklam geliri, geçen yıl 55 milyar doları buldu. Ancak reklam hedeflemesi ve kullanıcı gizliliğine odaklanan bir dizi skandal, şirketi savunmaya soktu.
Facebook büyük cezalar almıştı
Şirket Temmuz ayında Federal Ticaret Komisyonu’ndan 5 milyar dolar para cezasına çarptırılmıştı. Bugüne kadar bir şirketin aldığı en büyük cezalardan birisi kabul edilmişti.
Facebook, bu yeni etkileşimli reklamların arkasındaki şirketler ve markaların; insanların nasıl katıldığı hakkında bireysel düzeyde veri görmeyeceğini söyledi. Bir ankete katılırsanız, şirket ve marka, her bir seçenek için kaç kişinin oy kullandığı hakkında toplam bilgi alacağını, ancak katılan kişileri görmeyeceklerini söyledi.
Yorum Yap