Epson, Shakira’nın Türkiye, Orta Doğu, Afrika, Orta ve Batı Asya (META-CWA) bölgelerinin yeni resmi marka elçisini olduğunu açıkladı. Bir müzisyen ve aynı zamanda girişimci olan Shakira ile yapılan ortaklık, Epson’ın “Yeni Olasılıklar Hayal Et” kampanyasının bir parçası olarak başlatılıyor.
Proje, gençlerin yaratıcılığını ve yenilikçiliğini destekleyen birçok girişimi de içerecek. Yeni kampanyayla birlikte hayal gücünün özgürce gelişebileceği bir ortam yaratılması amaçlanıyor.
Son teknoloji görsel ve baskı çözümleri ile öğrencilerin fikirlerini hayata geçirmelerine olanak tanıyan Epson, eğitimcilerin uygulamalı öğrenme deneyimi sunmalarını desteklerken ailelerin de önemli anları yakalamasına ve paylaşmasına katkı sağlıyor.
Epson ve Shakira’nın İş Birliği Başladı
Çok sayıda Grammy ve Latin Grammy ödülü kazanan ve UNICEF iyi niyet elçisi olan Shakira ile Epson arasındaki iş birliği, 1 Temmuz’da resmî olarak başladı.
Epson META-CWA Bölge Pazarlama Direktörü Natalie Harrison, Epson ve Shakira iş birliği hakkında şu ifadeleri kullandı:
“Teknolojiyi daha erişilebilir hale getirmeyi, yaratıcı bireyleri güçlendirmeyi ve gelecek nesle ilham vermeyi amaçlıyoruz. Shakira’nın eğitime ve yaratıcılığa olan bağlılığı onu bu iş birliği için ideal bir isim yapıyor. Birlikte, hem bu neslin hem de gelecek neslin büyük hayaller kurmasını sağlayacak olmaktan heyecan duyuyoruz.”
Yorum Yap