EA, Battlefield 4 oyununun sunucu kapasitesini artırıyor

EA, Battlefield 2042’nin açıklanmasının ardından bir oyuncu artışı olması nedeniyle Battlefield 4 sunucu kapasitesini artırdı. EA’nın web sitesindeki bir yayında, topluluk yöneticisi ‘Straatford’, şirketin ABD Batı bölgesindeki 2013 DICE tarafından geliştirilen nişancı için kuyruk sürelerinin diğer bölgelere göre çok daha uzun olduğunu fark ettiğini söyledi. Buna karşılık, EA bu ​​bölgedeki sunucu kapasitesini artırdı. Bu nedenle oyuncular bir oyuna girmek için daha az bekleyecekler.


İlginizi Çekebilir: Battlefield 2042 oyunu tanıtıldı


Straatford, “En son duyurduğumuz Battlefield 2042 oyununa yönelik heyecanınız ve tepkileriniz bizi kesinlikle şaşırttı. O zamandan beri, çoğunuz topyekün savaşa dönüşün tadına varmak için Battlefield 4’e geri döndünüz. Deneyiminizi izliyoruz. ABD’nin Batı bölgesindeki sıra sürelerinin diğerlerinden çok daha uzun olduğunu fark ettik. İyi haber, bu bölge için sunucu kapasitesini artırdık. Daha az bekleme ve daha fazla oynama şansına sahip olacaksınız.” dedi.

BATTLEFIELD 4 OYUNCULARI 2042’NİN GELMESİYLE ARTTI

SteamDB’deki Battlefield 4 eşzamanlı oyuncu sayılarına hızlı bir bakış gerçekleşti. Haziran ayının başlarında başladı. 10 Haziran’da Battlefield 2042’nin ortaya çıkmasıyla birlikte istikrarlı bir şekilde büyüdü. 13 Haziran Pazar günü 11.801 eşzamanlı oyuncu ile zirveye ulaşan bir artış olduğunu ortaya koyuyor.

Özellikle PC’deki Battlefield 4, Prime Gaming aracılığıyla ücretsiz bir çekiliş olmanın avantajlarından da yararlanmış olacak. Herhangi bir Amazon Prime üyesi, oyunu 21 Haziran’da sona erecek teklifle PC’ye indirebiliyor. Sırf bu teklif yüzünden oyunun çok fazla ilgi gördüğünü tahmin ediyoruz.

Görünüşe göre Battlefield 4, Battlefield 2042 destekli bir sıçramanın keyfini çıkaran tek Battlefield oyunu değil. Battlefield 1, Battlefield 5’te olduğu gibi Steam’de bir Haziran artışı gördü.

Açıkçası, Battlefield 2042’deki heyecan, bazı hayranların eski oyunlara geri dönmesine neden oldu. Battlefield 4 elbette bir dizi teknik sorunla piyasaya sürüldü. Bu da felaket bir lansmana neden oldu. Ancak DICE oyunda kaldı. Piyasaya çıktıktan üç yıl sonra Martin Robinson, Battlefield 4’ü neslin en iyi nişancılarından biri ilan etti.

Exit mobile version