Dying Light 2 oyununun ilk günü yaması, oyunun altın haline gelmesinden bu yana yapılan 1.000’den fazla hata düzeltmesi içerecek. Ayrıca oyunun yayın öncesi sürümünde bulunan hatalar arasında; hikaye ilerlemesini engelleyen diyaloglar, düzenli çökmeler ve eksik ses ve dış ses vardı. Dying Light 2 incelemesi, hata toleransı düşük olan oyunculara bu tür güncellemeler alana kadar oyundan kaçınmalarını öneren bir “Hata Uyarısı” ile geldi.
Dying Light 2 Yapımcısından Açıklama
Geliştirici Techland yaptığı açıklamada: “Son iki hafta içinde tüm platformlara binin üzerinde düzeltme ve iyileştirme ekledik. Önümüzdeki birkaç gün içinde binlerce ince ayar içeren ilk yamanın konsollarda yayınlanmasını bekleyin. Ayrıca elbette PC sürümünü gerçek zamanlı olarak iyileştirme çabalarımızı sürdürüyoruz.” dedi.
Dying Light 2’nin “iyi” olduğunu ve “birinci sınıf parkur, harika bir açık dünya ve kitaptaki her acı verici böcekle dolu iddialı bir zombi aksiyon macerası” olduğu ifade edilmişti.
Techland kısa süre önce oyunun Nintendo Switch sürümünü erteledi. Ayrıca yapılan açıklamada 4 Şubat’ta değil; bunun yerine “altı ay içinde” çıkacağını söyledi. Ayrıca Dying Light 2 oyununu tam olarak tamamlamak için 500 saat gerekiyor. Yapımcı, bunun üzerine beş yıllık lansman sonrası içerik alacağına söz verdi. Dying Light 2 Xbox, PlayStation 4, PlayStation 5 ve PC için 4 Şubat’ta çıkış yapacak.
Oyunun Birinci Gün Yama Notları
- Broadcast sonsuz yeniden doğuş hikaye bloğu düzeldi.
- Hikaye ilerlemesini engelleyen diyaloglar için düzeltme geldi.
- Kullanıcının oturum açması durumunda küme oturumunda yeniden oturum açma başarısız olmayacak.
- Bazaar’da Carlos’a elektrikli parçalar taşırken oluşan kilitlenme düzeldi.
- Zorluk seviyesini geçici olarak düşürmeyle ilgili sorunlar düzeldi. AI’lar için iyileştirilmiş uyarlanabilir zorluk.
- Menü ve yükleme ekranları arasındaki geçiş sırasında arka plan oluşturucunun neden olduğu sabit kilitlenme.
- Artan Wwise genel bellek sınırı – eksik sesler ve dış ses için düzeltme
- Nesneler ve yapay zekanın düz bir yüzeyde yere batmasıyla ilgili sorunlar çözüme kavuştu.
- DLSS etkin. Geliştirilmiş varsayılan DLSS keskinliği.
- AI’nın ölüm sırasında sahibi değiştiğinde bazen donma/ölümsüz olma sorunu düzeldi.
- Klavye veya fare kullanılarak herhangi bir hareket veya eylem gerçekleştirilmeden önce oyun kumandasının oyun tarafından algılanmaması düzeldi.
- Olası çökmelere karşı koruma geldi.
- Oyunun tepkisizliğini düzelten eksik oyun eylemleri geldi.
- Sabit flama modu seçeneği (düzgün çalışmıyordu).
- İkincil ekranı açarken oluşan kilitlenme düzeldi.
- Belirli bir süre sonra kümes oturumlarının bağlantısının kesilmesi düzeldi.
- Ve daha fazlası…
Yorum Yap