BMW, araştırma ve geliştirme çalışmalarına göre sürücülerin almak istemediği elektrikli arabaları geliştirmek için milyonlarca dolar harcıyor. Bu tablo BMW’nin stratejisini belirledi.
Alman şirket, 2020’lerin başında Avrupa da dahil olmak üzere kilit pazarlarda yakında yürürlüğe giren emisyon düzenlemelerine uymak için portföyüne pille çalışan otomobiller eklemesi gerekiyor. Ancak bu konuda hiç istekli değil.
BMW yöneticisinden beklenmeyen açıklamalar
BMW’nin araştırma çalışmalarını yöneten Klaus Frölich, Avustralya’nın web sitesi Motoring ile yaptığı röportajda; “Akülü elektrikli araçlar için müşteri talebi yok. Akülü elektrikli araçlar için değişim talepleri var”dedi.
BMW 1970’lerin başında elektrikli otomobiller denemeye başladı ve 2013’te tanıtılan i3, rakiplerinin birçoğu segmente girmeden önce üretime girdi. Fakat şirket bu konuda istediği başarıyı bir türlü elde edemedi.
Yorum Yap