Adobe yükleyici başlatılamadı hatası nedeniyle Adobe hizmetlerinde sorun yaşayabilirsiniz. Peki, Creative Cloud’ı yüklemeye çalışırken karşı karşıya kaldığınız problemi düzeltmek için hangi yöntemleri uygulamanız gerekiyor?
Piyasaya sürdüğü yazılımlar ile tüm dünyada çok popüler olan Adobe’nin fotoğraf düzenleme hizmetinden video düzenleme uygulamasına kadar pek çok yazılımı bulunuyor. Adobe hizmetlerine erişebilmeyi sağlayan Adobe Creative Cloud açılmaya çalışıldığında bazen bir problem meydana gelebiliyor.
Adobe Yükleyici Başlatılamadı Hatası İçin Çözüm Yolları
- Adobe Creative Cloud uygulamasını onarın.
- Adobe Creative Cloud uygulamasını yeniden yükleyin.
- OOBE klasörünü yeniden adlandırın.
- Adobe Creative Cloud Cleaner’ı kullanın.
Adobe Creative Cloud Uygulamasını Onarın
- Denetim Masası’nı açın.
- Programlar kategorisine girin.
- “Programlar ve Özellikler” bölümünü açın.
- Adobe Creative Cloud’u seçin.
- “Kaldır/Değiştir” seçeneğine tıklayın.
- “Onar” butonuna basın.
Windows’ta yerleşik olarak bir onarım aracı bulunuyor. Bu, karşılaştığınız sorunu düzeltebilir. İlk önce arama kutucuğuna Denetim Masası yazın ve arama sonuçlarından söz konusu araca tıklayın. Denetim Masası’nda bulunan Programlar kategorisini açın.
Programlar kategorisindeki “Programlar ve Özellikler” bölümüne girin. Listeden Adobe Creative Cloud’u seçin. “Kaldır/Değiştir” seçeneğine tıklayın. Daha sonra “Onar” butonuna basın.
Adobe Creative Cloud Uygulamasını Yeniden Yükleyin
- Denetim Masası’na girin.
- Programlar kategorisini açın.
- Programlar ve Özellikler bölümüne girin.
- Adobe Creative Cloud’u bulup üzerine sağ tıklayın.
- “Kaldır” seçeneğini seçin.
- Kaldırma işleminden sonra uygulamayı yükleyin.
Adobe Creative Cloud uygulamasını silip yeniden yüklemeyi de deneyebilirsiniz. Denetim Masası’nı görüntüleyin. Denetim Masası’nda yer alan Programlar ve Özellikler bölümünü açın. Açılan liste üzerinden Adobe Creative Cloud’u bulup üzerine sağ tıklayın.
Sağ tıklama işlemini yaptıktan sonra “Kaldır” seçeneğini seçin. Kaldırma işleminden sonra programı yeniden yükleyin.
OOBE klasörünü Yeniden Adlandırın
- Dosya Gezgini’ni açın.
- Adobe klasörünün yer aldığı kısmı görüntüleyin.
- OOBE klasörüne sağ tıklayın.
- “Yeniden adlandır” seçeneğini seçin.
- OOBE.old şeklinde yeniden adlandırın.
- Adobe Creative Cloud’u tekrar çalıştırın.
- Adobe Creative Cloud Cleaner’ı Kullanın
Yukarıda yer alan yöntemler, söz konusu problemin düzelmesini sağlamadıysa Adobe Creative Cloud Cleaner’ı kullanmayı deneyebilirsiniz. Bu araç, Adobe yükleyicisi ile ilgili karşılaştığınız sorunun düzelmesine yardım edebilir.
Ayrıca popüler hizmet Adobe Scan hakkında bilgi edinmek istiyorsanız Adobe Scan nedir, nasıl kullanılır sorularını cevapladığımız yazıya bakabilirsiniz.
Yorum Yap