Electronic Arts, bir sonraki Need for Speed oyununu bir yıl erteleyecek ve stüdyosu Criterion Games’i bu sonbaharda PlayStation 5 ve Xbox Series X’te piyasaya sürülecek olan Battlefield serisinde EA DICE’ı desteklemeye koyacak. Bir röportajda, EA’nın stüdyolar için en üst düzey yöneticisi, ne franchise’ın belada olduğunu ne de Criterion’un Need for Speed projesinden çıkarıldığını vurguladı.
EA’nın baş stüdyo sorumlusu Laura Miele, Polygon’a, pandemik çalışma koşullarının ve bu yılın sonlarında EA için en az bir yarış oyunu sunan Codemasters’ın satın alınmasının Criterion’u yeniden atamayı mantıklı bir çağrı haline getirdiğini söyledi.
Xiaomi Redmi Note 10 serisinde Super AMOLED ekran müjdesi
ELECTRONIC ARTS BATTLEFIELD İLE İLGİLİ AÇIKLAMA YAPTI… NEED FOR SPEED NE OLACAK?
Miele Polygon’a “[Battlefield] harika bir şekilde şekilleniyor, ekip inanılmaz derecede sıkı çalışıyor, geçen yıl çok zorladılar ve evet, biz evden çalışıyoruz. Bu zor; evden oyun yapmak zor ve [EA DICE] ekibi biraz yorgun. Harika bir oyunumuz ve bu oyunda inanılmaz bir potansiyelimiz var. Kazanmak için oynuyoruz; pazara harika bir Battlefield oyunu çıkarmak için oynuyoruz. ” açıklamasını yaptı.
Electronic Arts Kasım ayında yatırımcılara Need for Speed ve Battlefield’ın Mart 2022’ye kadar en yeni nesil konsollarda yeni oyunlar alacağını söyledi. Battlefield’ın henüz adı verilmeyen bir sonraki oyunundan ilk olarak bahsedildi (yatırımcılarla yapılan bir görüşmede) En son Battlefield, 2. Dünya Savaşı’nda geçen 2018’in Battlefield 5’iydi.
NEED FOR SPEED CRITERION’A GERİ DÖNDÜ
Bir yıl önce EA, Ghost Games’in Frostbite geliştirmeyi destekleyen bir stüdyo olarak yeniden düzenlenen üç cansız girişinin ardından Need for Speed serisini Criterion’a geri gönderdi. Geçen sonbaharda, Burnout serisinin yaratıcıları Criterion, 2010’un saygın Need for Speed: Hot Pursuit’in (orijinali de geliştirdikleri) yeniden düzenlenmiş bir baskısını piyasaya sürdü.
Miele, “[Criterion]’u dahil etmeden ve bunu önce onlarla tartışmadan ve onların [Battlefield] üzerindeki etkisini tartışmadan böyle bir karar vermemizin bir yolu yok, [Star Wars] Battlefront üzerinde çalıştılar, Battlefields üzerinde çalıştılar ve DICE ile gerçekten sıkı, yakın bir işbirliği ortaklıkları var. Bunun onlar için oldukça olumlu bir kazanç olacağından gerçekten eminim.” dedi.
Criterion, Star Wars Battlefront (2015) ve Battlefront 2 (2017) için DICE’ı destekledi ve Battlefield 5 için Firestorm battle royale modunu geliştirdi.
Miele, EA’nın motor sporları uzmanlarından Codemasters’ı satın almasının (bu anlaşma baharın sonunda kapanacak) şirkete bu hareketi yapmak için gereken bant genişliğini verdiğini söyledi. Codemasters, geçen yıl Dirt 5 ve F1 2020’yi ve 2019’da üç oyun piyasaya sürdü. Bu yıl, Formula 1’in yıllık lisansında en az bir başka oyun çıkacak.
NEED FOR SPEED ÖNCEKİ NESİL KONSOLLARDA DA ÇALIŞACAK
Miele, bir Codemasters sürümü tarafından kaybolduğunda veya yamyamlaştığında bir sonraki Need for Speed’i kapıdan dışarı itmek için acele etmek yerine, Criterion’un yeteneklerini Battlefield’da harcanması daha iyi olacağını söyledi. Ancak, Criterion Games’in Need for Speed üzerinde çalışmaya geri döneceğini vurguladı. Dizi kapatılmayacak, Guildford, İngiltere stüdyosundan alınmayacak veya Southam’a iki saat uzaklıktaki Codemasters’a teslim edilmeyecek. Miele, bir sonraki Need for Speed’in mevcut ve önceki nesil PlayStation ve Xbox’ta da başlayacağını söyledi.
Miele “Need for Speed imtiyazına sahipler; bu yüzden remaster’ı yönettiler. Need for Speed markası dahilinde olup biten her şeyden, onlar sorumludur veya bunlara dahil olmalarını sağlamak için onlar aracılığıyla bir şeyler gelir.” dedi. Ancak Miele, bir yıllık evden çalışma ve EA’nın en üst düzey yöneticisinin DICE’ın Battlefield’da geliştirdiği şeyle ilgili gördüğü potansiyelin, çözüm gerektiren daha acil sorunlar olduğunu söyledi.
EA’nın baş stüdyo sorumlusu Laura Miele, “Oyun yapmak, var olan daha karmaşık ve karmaşık medya biçimlerinden biridir ve yaratıcı enerji ve ekip üyeleriyle bağlantı gerektirir. Evden çalışırken, bilirsiniz, yorgunluk ve biraz tükenmişlik olduğunu düşünüyorum. Bunların çoğu, insanların aileleriyle olan ihtiyaçlarıyla bile ilgilidir; bazı insanlar çocuklarına evde [çalışırken] bakmaktadır. Dolayısıyla üretkenliğimiz o kadar yüksek değil ve o zaman yaratıcı bağlantı ve yaratıcı enerji, evden çalışırken o kadar yüksek olmayacak. ” ifadelerini kullandı.
Miele, Respawn Entertainment kurucusu Vince Zampella’ya cevap veren DICE Los Angeles’ın da Battlefield’ın geliştirilmesine, özellikle de oyunun canlı hizmet bileşenlerine dahil olduğunu söyledi: Bir yıldan fazladır bu işin içindeler ve canlı hizmette gerçekten olağanüstü şeyler yapıyorlar.
Geçen yaz çıkan söylentiler, EA’nın oyunun adını henüz açıklamadığı Battlefield 6’nın, 128 oyuncuyu destekleyen çok oyunculu haritalarla modern bir ortama döneceğini öne sürdü. Miele, oyunu “hayranlarımıza bir aşk mektubu” ve bir “harika olmak istiyoruz” olarak adlandırmak dışında, EA’nın bir sonraki Battlefield’ın sunmasını beklediği belirli özellikler veya yenilikler hakkında yorum yapmaz.
Miele, “Elimizdeki tüm kaynakları buna koyacağız,” dedi.
Yorum Yap