Don’t Starve Together, inşa etme ve savunma üzerine kurulu bir oyundur ancak bazıları için hayatta kalma amacı daha geri plandadır. Bu yüzden Don’t Starve Together hile kodlarını kullanma ihtiyacı duyar.
Siz de eğer bu oyuncular gibi daha çok oyunun inşa etme tarafına odaklanmak istiyorsanız bu rehberde Don’t Starve Together’da hilelerin nasıl etkinleştirileceğini öğrenebilir ve oyunda kullanabileceğiniz hile kodlarını görebilirsiniz.
Don’t Starve Together Hile Etkinleştirme Adımları
Don’t Starve Together oyununda hile yapmak için konsolu açmak gerekir. Bunun için Escape (ESC) tuşunun altındaki é tuşuna basabilirsiniz. Bu tuşa bastığınızda eğer konsol açılmıyorsa yapılandırma dosyasından konsolu etkinleştirmelisiniz:
- Oyunu açıksa kapatın.
- DoNotStarveTogether klasörüne gidin.
- Settings.ini dosyasına sağ tıklayın.
- “Birlikte aç” seçeneğine basın.
- Not defterini seçin.
- “console_enabled” seçeneğini bulun.
- “false” olarak ayarlanmışsa “true” olarak değiştirin.
- Control + S ile değişikliği kaydedin.
- Dosyayı kapatıp oyunu açın.
Bu adımları takip ettikten sonra konsol etkinleştirilecektir. é tuşuna basıp dilediğiniz hile kodunu girebilirsiniz ancak bu hile kodlarının oyunun çok oyunculu modunda çalışmayacağını belirtmek gerekiyor.
Don’t Starve Together Hile Kodları Neler?
- c_spawn(“Öge”, Miktar): Oyuna belirtilen ögeyi belirtilen miktarda ekler.
- c_give(“Öge”, Miktar): Envantere belirtilen ögeyi belirtilen miktarda ekler.
- c_goadventuring(): Oyuncuya başlangıç eşyaları verir.
- c_sethealth(Sağlık Yüzdesi): Sağlık yüzdesini belirli seviyeye ayarlar.
- c_setsanity(Sağlık Yüzdesi): Akıl sağlığınızı belirli bir yüzdeye ayarlar.
- c_sethunger(Açlık Yüzdesi): Açlık seviyesini belirtilen seviyeye getirir.
- c_setmoisture(Nem Oranı): Nem oranını belirtilen seviyeye ayarlar.
- c_settemperature(Derece): Sıcaklık seviyesini belirtilen seviyeye ayarlar.
- c_gonext(“Yapı”): Belirtilen yapının yanına ışınlanır. Yapıdan birden fazla varsa bir liste görüntülenir. Aynı komutu her kullanışınızda oluşturulma sırasına göre diğer yapılara ışınlanırsınız.
- c_godmode(): Akıl sağlığı, açlık ve sağlık tükenmez.
- c_supergodmode(): Godmode ile benzer çalışır ancak devre dışı bırakılsa dahi tüm istatistikler maksimuma çıkar.
- c_maintainhealth(Oyuncu): Sağlık sürekli yenilenir.
- c_maintainsanity(Oyuncu): Akıl sağlığı sürekli yenilenir.
- c_maintainhunger(Oyuncu): Açlığı sürekli olarak yeniler.
- c_maintaintemperature(Oyuncu): Sıcaklığı sürekli olarak yeniler.
- c_maintainmoisture(Oyuncu): Nemi sürekli olarak yeniler.
- c_maintainall(Oyuncu): Tüm istatistikleri sürekli olarak yeniler.
- c_makeinvisible(): Düşmanlar karakteri hedef alamaz.
- ConsoleWorldEntityUnderMouse():Remove()c_select():Remove(): Enter tuşuna bastıktan sonra farenin altındaki ögeyi siler.
- c_skip(Sayı): Belirtilen sayıda gün atlar.
- c_speedup(): Dünyayı hızlandırır.
- TheSim:SetTimeScale(X): Zaman ölçeğini belirli bir değere ayarlar. Normal zaman ölçeğinin karşılığı 1’dir. 0 ise oyunu duraklatır. Oyun duraklatıldığında ise konsolun kullanılamaz ve bu duraklatma kaldırılamaz..
- c_speedmult(Hız): Koşu hızını ayarlar.
- GetPlayer().components.hunger:Pause(true): Karakter artık hiç aç kalmaz.
- c_goto(AllPlayers[ID]): Bir oyuncunun yanına ışınlanır.
- AllPlayers[ID]:PushEvent(‘death’): Belirtilen oyuncuyu öldürür.
- AllPlayers[ID]:PushEvent(‘respawnfromghost’): Belirtilen oyuncuyu canlandırır.
- c_listallplayers(): Tüm oyuncuları isim ve ID ile sıralar.
- GetPlayer().components.sanity:SetMax(Değer): Karakterlerinizin maksimum sağlık seviyesini değiştirir.
- GetPlayer().components.sanity:SetMax(Değer): Karakterin maksimum akıl sağlığı seviyesini değiştirir.
- GetPlayer().components.builder:GiveAllRecipes(): Daha önce hiç üretmediğiniz eşyalar da dahil olmak üzere her şeyi ücretsiz olarak üretebilirsiniz.
- TheWorld:PushEvent(“ms_nextphase”): Geçerli aşamayı atlar.
- TheWorld:PushEvent(“ms_setseason”, “autumn”): Mevsimi sonbahar olarak ayarlar.
- TheWorld:PushEvent(“ms_setseason”, “spring”): Mevsimi ilkbahar olarak ayarlar.
- TheWorld:PushEvent(“ms_setseason”, “summer”): Mevsimi yaz olarak ayarlar.
- TheWorld:PushEvent(“ms_setseason”, “winter”): Mevsimi kış olarak ayarlar.
- TheWorld:PushEvent(“ms_forceprecipitation”): Yağmur yağmaya başlar.
- TheWorld:PushEvent(“ms_sendlightningstrike”, ConsoleWorldPosition()): Fare imlecinin olduğu yere yıldırım düşer.
- c_spawn(“shadowmeteor”, 1): Fare imlecinin olduğu yere meteor çarpar.








Yorum Yap