Geliştirici 343 Industries, Halo Dünya Şampiyonası’nda adını resmî olarak Halo Studios olarak değiştirdiğini duyurdu. Şirket ayrıca sırada birçok yeni video oyunu olduğunu ve yeni oyunlar için Slipspace Engine’den Unreal Engine 5’e geçeceğini açıkladı.
Unreal Engine 5 Geçişinin Nedeni Açıklandı
Chris Matthews, yaptığı açıklamada, “Saygısızlık etmek istemem ama Slipspace’in bazı özellikleri neredeyse 25 yıllık” dedi.
Matthews, dünyayı mümkün olduğunca büyütmek istediklerini çünkü bu şekilde oyunculara daha fazla etkileşime girebilecekleri bir oyun sunup daha zengin bir deneyim sunabileceklerini ifade etti.
Unreal Engine 5 ile Halo benzeri bir ortamın oluşturulup oluşturulmayacağının görülebilmesi adına The Foundry adlı bir proje üzerinde çalışıldı. Bu çalışmaya aşağıdaki videoda yer verildi.
Şirket, yeni çalışanlar işe almayı ve aynı anda birkaç oyun üzerinde çalışmayı hedefliyor. Halo Studios hangi projeler üzerinde çalışacağını ve ne zaman çalışmaya başlayacağını söylemedi.
Unreal Engine 5 giderek daha çok kullanılıyor. Halo’nun geliştiricisi, UE5 geçişini duyuran son isim oldu. Peki, siz bu konu ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmından paylaşabilirsiniz.
Yorum Yap