Ziraat doğrulama kodu gelmiyor mu? Bu zaman zaman bazı kullanıcıların karşılaştığı sorunlardan biridir. Peki, bu sorun tam olarak neden kaynaklanıyor ve doğrulama kodunu almak için hangi adımları takip etmek gerekiyor?
Bu rehberde hem sorunun olası nedenlerini hem de sorunu ortadan kaldırmak için hangi çözüm yollarına başvurabileceğinizi paylaşacağız.
Ziraat Doğrulama Kodu Gelmiyor, Çözüm Yolları Neler?
- Telefon numarasının doğru belirlendiğinden emin olun.
- Sinyal gücünü kontrol edin.
- Spam olarak işaretlenen mesajları kontrol edin.
- Bir süre bekleyin.
- Ziraat müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Garanti doğrulama kodunu bir türlü alamıyorsanız yukarıda yer alan çözüm yollarına başvurun. Bu yöntemler, sorunun nedenini hızlı bir şekilde tespit etmenizi ve ortadan kaldırmanıza yardımcı olacaktır.
Telefon Numarasının Doğru Belirlendiğinden Emin Olma
Belirlenen telefon numarasının şu an kullanmakta olduğunuz numara ile aynı olduğundan emin olun. Telefon numarası geçersiz olduğunda doğrulama kodu da gelmeyecektir. Telefon numarasını Ziraat Mobil uygulamasından “Diğer İşlemler > Telefon / SIM Kart İşlemleri” kısmından güncelleyebilirsiniz.
Sinyal Gücünü Kontrol Etme
Sinyal gücü mutlaka kontrol edilmelidir. Telefon çekmediğinde doğrulama kodunu da alamazsınız. Sinyal gücü zayıf ya da yok derecesinde ise sorun düzelene kadar bekleyebilir veya daha iyi bir yere geçmeyi deneyebilirsiniz.
Spam Olarak İşaretlenen Mesajları Kontrol Etme
Ziraat Bankası tarafından gönderilen mesajları yanlışlıkla spam olarak işaretlemiş olabilirsiniz. Bu durumda doğrulama kodu gelecek ancak bunları görüntülemeniz mümkün olmayacaktır.
Ziraat Bankası mesajlarının spam olarak işaretlenmediğinden emin olmak için spam olarak işaretlenen mesajları kontrol edin.
Bir Süre Bekleme
Bu tür sorunlar genellikle geçici aksaklıklardan kaynaklı olarak meydana gelebilir. Bununla birlikte, doğrulama kodu bazen beklenenden daha geç gelebilir. Bu durumlara karşı bir süre beklemek iyi bir fikirdir.
Uzun bir süredir beklemenize rağmen herhangi bir sonuç alamazsanız yeniden deneyebilirsiniz. Bir süre bekledikten sonra yaptığınız deneme de işe yaramazsa bir sonraki adıma geçebilirsiniz.
Ziraat Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçme
Yukarıda yer alan tüm çözüm yollarını denemenize rağmen sonuç alamadınız mı? Öyleyse Ziraat Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenin tam zamanı olabilir.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri’ne bağlanmak için 444 00 00 ya da 0850 258 00 00 numaralarını kullanabilirsiniz. +90 850 220 00 00’ı arayarak da yurt dışından müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Yorum Yap