Paylaşım Odaklı Bir Platform
noplace, kullanıcılarına ilişki durumlarından, dinledikleri/izledikleri içeriklere, okuduklarına ve yaptıklarına kadar her şeyi paylaşma imkanı tanıyor. Profillerin renklerinin özelleştirilebilmesi, uygulamanın tanıtım aşamasındayken bile viral olmasını sağladı.
Z Kuşağına Yönelik Özellikler
noplace, X (eski Twitter) uygulamasına bir alternatif sunarken, dostu bulma özellikleri ve özelleştirme seçenekleriyle Z Kuşağı’nın ihtiyaçlarına cevap veriyor. Platformda yer alan “yıldız” etiketleri, kullanıcıların ilgi alanlarını ve fanlarını paylaşmalarına imkan tanıyor.
Yatırımcıların İlgisi
noplace, 776, Forerunner Ventures ve diğer yatırımcılardan 19 milyon dolardan fazla yatırım aldı. Şirket, sosyal medya deneyimini yeniden tanımlamak ve Z Kuşağına hitap etmek için güçlü bir finansal destek elde etti.