Z Kuşağına Yönelik Sosyal Platform noplace, App Store’da Zirvede

Amaçları "sosyal" olanı "sosyal medya"ya geri getirmek olan noplace, Çarşamba günü davetiye modundan çıktıktan sonra App Store'da zirveye ulaştı.

Amaçları “sosyal” olanı “sosyal medya”ya geri getirmek olan noplace, Çarşamba günü davetiye modundan çıktıktan sonra App Store’da zirveye ulaştı. Yeni nesil kullanıcıları ve ortak ilgi alanlarına sahip kişileri bir araya getirmeyi hedefleyen uygulama, renkli ve özelleştirilebilir profilleriyle modern bir Myspace deneyimi sunuyor.

Paylaşım Odaklı Bir Platform

noplace, kullanıcılarına ilişki durumlarından, dinledikleri/izledikleri içeriklere, okuduklarına ve yaptıklarına kadar her şeyi paylaşma imkanı tanıyor. Profillerin renklerinin özelleştirilebilmesi, uygulamanın tanıtım aşamasındayken bile viral olmasını sağladı.

Z Kuşağına Yönelik Özellikler

noplace, X (eski Twitter) uygulamasına bir alternatif sunarken, dostu bulma özellikleri ve özelleştirme seçenekleriyle Z Kuşağı’nın ihtiyaçlarına cevap veriyor. Platformda yer alan “yıldız” etiketleri, kullanıcıların ilgi alanlarını ve fanlarını paylaşmalarına imkan tanıyor.

Yatırımcıların İlgisi

noplace, 776, Forerunner Ventures ve diğer yatırımcılardan 19 milyon dolardan fazla yatırım aldı. Şirket, sosyal medya deneyimini yeniden tanımlamak ve Z Kuşağına hitap etmek için güçlü bir finansal destek elde etti.

 

Exit mobile version