YouTube Sesli Reklamlar İle Geliyor: Herkes İsyanda

Dünyanın en popüler video izleme uygulaması olarak bilinen YouTube, sesli reklamlar ile geliyor. Hadi gelin tüm detaylara birlikte bakalım.

Şirketin özellikle reklamlar konusunda çok fazla ileriye gitmesi kullanıcılarda memnuniyetsizlik yaratıyordu. Yeni reklam modelleri denemeye devam eden YouTube, bu sefer Spotify gibi davranmaya başlıyor. Erişimi verimli bir şekilde genişletmek ve marka bilinirliğini artırmak isteyen firma, yeni standartlar belirleme peşinde.

Bildiğiniz üzere YouTube, Google şirketinin alt uygulaması olarak görev alıyor. İçerisinde milyonlarca video bulabileceğiniz YouTube aynı zamanda reklam gelirleri ile para kazandırıyor. Şirkete bu reklam gelirleri yetmemiş olacak ki Yeni bir yöntem deniyor.

YouTube sesli reklamlar daha etkili olabilir

YouTube bir video içerik platformu olması nedeniyle sesli reklamlara çok mesafeli bakıyordu aslında şirketin çok uzun bir süreden beridir aklında olan sesli reklamlar, şimdilerde biraz daha fazla gündeme gelmeye başladı.

YouTube sesli reklamlar

Böyle bir uygulama yapılabilmesi için öncelikle ekranda bir animasyon belirmesi gerekiyor. Bu animasyon hareket etmeyecek ve sadece ses dinlenecek. Böyle bir durumda mesajın anlaşılır bir dille samimi dikkat çekici gönderilmesi şart. Aksi halde muhtemelen reklamlar başarısız olacaktır. Bu tarzı deneyen Spotify genellikle başarılı olabiliyor.

Reklam gelirleri üzerinden çok fazla kişinin kazanç sağladığı YouTube, önümüzdeki günlerde çok daha farklı denemeler yapacak gibi görünüyor. YouTube Reklamları Ürün Müdürü Melissa Hsieh Nikolic, konuyla alakalı heyecanlı olduklarını ifade etti. Peki siz YouTube’un yeni reklam politikası hakkında ne düşünüyorsunuz?

Exit mobile version