YouTube müzik yatırımı 1 sene içinde milyarlarca dolara ulaştı. Müzik sektörüne büyük yatırım yapan şirket, bu konu ile ilgili yapmış olduğu açıklamada bunun sadece son 12 ay içinde yapılmış olduğu belirtti.
Temmuz 2021 ve Haziran 2022 aralığını içeren süreç boyunca önceden yapılan yatırımdan 2 milyar dolar daha harcama yapıldı. Bir diğer deyişle geçen yıl aynı süre zarfında müzik endüstrisine 4 milyar dolar yatırım yapılmıştı.
YouTube Müzik Yatırımı 1 Yılda 6 Milyar Doları Buldu
YouTube, müzik endüstrisine son 12 ay içinde 6 milyar dolar yatırım yaptığını açıkladı. Müzik endüstrisi giderek büyüyen bir endüstri ve YouTube gibi platformların arkasındaki isimler de bu endüstride önemli isimlerden biri olmaya çabalıyor.
Endüstrinin bu kadar çok büyümesinin altında farklı stillerinin denenmesi olduğu düşünülüyor. Vaktini müzik dinleyerek değerlendirmek isteyen internet kullanıcıları hoş bulduğu müzikleri tekrar tekrar dinleyebiliyor.
YouTube, bütün bunların ötesinde Shorts gibi girişimlerle de oldukça büyük bir kazanç elde ediyor. Lyor Cohen tarafından yayımlanan blog yazısına göre yalnızca Shorts içerik üreticileri ayda 1,5 milyar oturum açan kullanıcı ile 30 milyar görüntüleme elde ediyor.
YouTube’un şu an Shorts için çok fazla planı bulunuyor. Cohen tarafından aktarılan bilgilere göre bu konu ile ilgili yakında çok daha fazla şey paylaşılmaya başlanacak.
Peki, sizin YouTube’un son 1 yıl içinde müzik endüstrisine yaptığı yatırım hakkında düşünceleriniz neler? Görüşlerinizi aşağıda yer alan yorumlar kısmından paylaşabilirsiniz.
Yorum Yap