YouTube İzlenme Arttırma Yöntemleri

YouTube izlenme arttırma yöntemlerine mi ihtiyacınız var? Videolarınızın daha fazla kişiye ulaşması için bu yöntemlere başvurun.

YouTube’da videolarınızın daha fazla insan tarafından mı izlenmesini istiyorsunuz? Paylaşacak bir videosu olan herkes bunu ister. Bu çok doğal ama şunu da bilmek gerekir ki YouTube izlenme arttırma zannedildiği kadar kolay değil.

Video platformu şu anda dünyanın en popüler sitelerinden biri. Dünyanın dört bir yanından milyarlarca insan tarafından kullanılıyor. Bunların önemli kısmını içerik oluşturucuların oluşturduğu göz önünde bulunduracak olursanız rakiplerinizin sayısının ne kadar yüksek olduğunu tahmin edebilirsiniz.

Videonuzun benzerlerinden daha çok izlenmesini sağlamak istiyorsanız sadece videoyu yayınlamakla sınırlı kalmamalısınız. Aşağıda yer alan yöntemleri uygulayarak insanların dikkatini çekmeli ve onları videolarınızı izlemeye ikna etmelisiniz.

Yöntemlere geçmeden önce kendinize gerçekten bunu yapmaya kararlı olup olmadığınızı sormayı unutmayın. Yeterince hevesli değilseniz ve bunlara ayıracak zamanınız yoksa ne yazık ki başarılı olma ihtimaliniz de çok düşük olur. Aksine, kararlı olduğunuzu düşünüyorsanız aşağıdaki yöntemlere geçebiliriz.

YouTube İzlenme Arttırma Yolları

YouTube’da izlenme sayılarını arttıracak yöntemler bu şekildedir. Dilerseniz gelin, bunların neden bu kadar önemli olduğunu detaylı bir şekilde öğrenelim.

Kanal Bilgilerini Doğru Girme

YouTube’da izlenmenin anahtarı, aboneler ile güçlü bir bağ kurmaktır. İnsanların sizi tanımasını sağlamalısınız. Bunu yapmanın bir yolu da kanal bilgilerini doğru ve eksiksiz bir şekilde girmektir.

Hakkında kısmını atlamayın. Kendinizi, kanalınızın amacını, hangi günler video yayınladığınızı, insanların ve iş birliği yapmak isteyen markaların sizinle nasıl iletişim kuracağını mutlaka belirtin.

Kanal için henüz kapak fotoğrafı ve kanal simgesi eklemediyseniz hemen ilgi çekici bir kapak ve simge ekleyin. Bunların özgün bir şekilde tasarlandığından emin olun. Öyle ki insanlar bir bakışta kanalı hatırlasın.

Belirli Bir Alana Odaklanma

Bir gün teknoloji bir gün çocuk oyuncağı ile ilgili video yayınlamak, kanalınızın türünü doğru bir şekilde yansıtmaz. Bununla birlikte, hiçbir alanda da otoriter olmazsınız.

İnsanların sizi belirli bir alanla bağlantılı içerik üreticisi olarak tanıması ve algoritmaların kanalınızı ağırlık verdiğiniz alanla ilişkilendirmesi için her gün farklı türde bir video yayınlamak yerine bir alana odaklanın, sadece o alanla ilgili videolar oluşturup yayınlayın.

Hedef Kitlenin Ne Aradığını Araştırma

YouTube sadece video izlemek için kullanılan bir platform değildir. Aynı zamanda iyi bir arama motorudur. Daha fazla görüntüleme elde etmek için YouTube’un önerilerinden yararlanarak insanların ne aradığını araştırabilirsiniz.

Örnek vermek gerekirse YouTube’un arama bölümüne “gamepad” yazdığınızda “gamepad önerisi, gamepad ile oynanan oyunlar pc, gamepad destekli mobil oyunlar” gibi öneriler çıkıyor.

Hedef Kitlenin Ne Aradığını Araştırma

Bunlar rastgele sıralanmıyor. Öneriler kullanıcıların aramasına göre şekilleniyor. Bu nedenle videonun başlığını belirlerken araştırmalarınız sonucunda elde ettiğiniz anahtar kelimeleri kullandığınızdan emin olun.

İlgi Çekici Başlıklar Oluşturma

Videonuz için en mükemmel başlığı seçtiğinizden emin olun. Başlığı kısa tutun, içerikte ne olduğunu net şekilde yansıtsın, merak uyandırsın. Bu şekilde insanların videonuzu izleme ihtimali daha da artacaktır.

Popüler Videoların Sonuna Başka Videoları Ekleme

Kanalda izlenme sayısı oldukça yüksek bir videonuz mu var? O içeriği en iyi şekilde değerlendirmek için popüler videonuzun sonuna yeni bir videonuzu ekleyebilirsiniz. Böylece kullanıcılar o videoyu da izleyebilir.

Exit mobile version