YouTube, içerik oluşturucuların kanallarını ve içeriklerini Google Reklam Yöneticisi’nden geçmek zorunda kalmadan tanıtmaları için yeni bir yol deniyor. Google‘a ait şirket, YouTube Studio’da içerik oluşturucular için reklam satın almayı kolaylaştıracak yeni bir “Promosyonlar” sekmesini test ediyor. Yeni sekme, masaüstünde sınırlı sayıda içerik oluşturucu ile test ediliyor. YouTube bir destek sayfasında notları paylaşıyor.
Artık Google Ads Yerine Youtube Studio’dan Reklam Vereceksiniz
Şirket, “İçerik oluşturucuların kanallarını büyütmeye ve daha geniş bir kitleye ulaşmaya yardımcı olmak için daha fazla araç istediğini duyduk, bu nedenle Google Ads yerine Studio’da daha basit bir uçtan uca iş akışını test ediyoruz. Bu denemedeyseniz, Studio’nun İçerik sayfasında yeni bir “Promosyonlar” sekmesi göreceksiniz.” dedi.
Yeni ekleme, içerik oluşturucuların içerikleri için hızlı tanıtımlar yapmalarını kolaylaştırıyor. Aynı zamanda onlara platformdaki varlıklarını artırmanın bir yolunu sunuyor. Yeni özellik aynı zamanda YouTube’un daha fazla reklam geliri getirmesinin bir yoludur.
Youtube Promosyon Sekmesini Test Ediyor
Diğer tüm test özelliklerinde olduğu gibi, YouTube’un promosyonlar sekmesini ne zaman daha geniş bir alana yaymayı planladığı veya planlayıp planlamadığı bilinmiyor.
İçerik oluşturucular konusunda sosyal medya aracı, içerik oluşturuculara ana uygulamadaki temel metrikleri görüntüleme olanağı vererek onu YouTube Studio uygulamasıyla uyumlu hale getiriyor. Bu değişiklikten önce, içerik oluşturucular yalnızca Studio uygulamasındaki videolar, kısa filmler ve canlı yayınlarla ilgili metrikleri görüntüleyebiliyordu. Artık bu ölçümleri ana iOS ve Android YouTube uygulamalarından görüntüleyebilirler. Google’ın sosyal medya aracı, yeni eklemenin amacının, içerik oluşturucuların kanallarında bir içerik türünün diğerlerine göre nasıl performans gösterdiğini anlamalarına yardımcı olmak olduğunu söylüyor.
Canlı Akışların Yönetimi Kolaylaşıyor
Platform ayrıca canlı akışları yönetmenin yeni bir yolunu sunuyor. İçerik oluşturucular artık Canlı Denetim Odası ve YouTube Studio’da canlı ve yaklaşan mobil yayınları planlama, yönetme ve düzenleme olanağına sahip. Şimdiye kadar, içerik oluşturucular yalnızca YouTube mobil uygulamasında canlı sohbetleri yönetme yeteneğine sahipti ve herhangi bir mobil canlı akışı düzenleyemedi veya yönetemedi. Video paylaşım sitesi, bu değişikliğin hafta sonuna kadar tüm uygun içerik oluşturucular için geçerli olacağını söylüyor.
Konuyla ilgili düşüncelerinizi aşağıda yer alan yorum bölümüne yaparak düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
Yorum Yap