Yandex Ads, Türkiye’de Navigasyon Kullananların Tercihlerini Açıkladı

Türkiye genelinde navigasyon uygulamaları kullanan kişilerin alışkanlıklarını ve eğilimlerini gösteren bir araştırma yapıldı.

yandex ads araştırma

Bu yılın temmuz ayında yapılan bir araştırma, Türkiye genelinde navigasyon uygulamaları kullanan kişilerin alışkanlıklarını ve eğilimlerini gözler önüne serdi.

Araştırmanın sunumunu yapan Ipsos Temsilcisi, araştırmayı 1500 kişiyle online olarak gerçekleştirdiklerini belirtti.

Yandex Ads Araştırmasının Sonuçları

Yandex Ads Büyüyen Pazarlardan Sorumlu Bölge Başkanı Veronika Zueva, navigasyon uygulamalarını kullanan tüketicilerin eğilimlerini ortaya koyan araştırmanın dijital reklam sektörü açısından da önemli bir metrik oluşturacağını belirtti.

Zueva, “Araştırmada navigasyon uygulaması kullanıcılarının birçok farklı özelliğini ortaya koyduk. Yandex Navi’nin markalar açısından çok daha önemli ve faydalı bir reklam mecrası haline geleceğinden hiç şüphemiz yok” dedi.

Yandex Ads Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans Ortaklıkları Lideri Nejla Bilge Atila, “Araştırma sonuçları genel tüketici profilini ve alışkanlıklarını anlamak açısından bizim stratejik bir rota oluşturmamızı sağladı” dedi ve şu şekilde devam etti:

“Bugüne kadar Yandex Navi ile Türkiye’nin her yerine akıllı telefonlardan aylık 81 milyon rota çizildi. Bizler de reklam sektörünün önemli bir ihtiyacını karşılıyoruz. Türkiye'deki yaygın iş ortağı dijital ajans ağımızla, şehirlerin yoğun caddelerinden ülkemizin tüm tatil yörelerine rota çizen kullanıcılara markaların mesajlarını anlık ve yerinde iletmeleri artık çok kolay…”

Exit mobile version