Ana sayfa Haber Virgin Group, gadget yardım servisi kurdu

Virgin Group, gadget yardım servisi kurdu

94
0
Aralarında Virgin Mobile, Virgin Atlantic Airways, Virgin Trains, Virgin Money ve Virgin Active adlı sağlık merkezi zincirinin de bulunduğu 200″ü aşkın kuruluşu bulunan, 2008 rakamlarıyla serveti 17 milyar doları bulan Richard Branson”ın sahibi olduğu Virgin Group, yepyeni bir iş alanına el attı. Branson, PC”lerin çökmesi, bağlantı kuramayan kablosuz network”ler ve oyun konsollarında yaşanan sorunlar gibi teknik konularda kullanıcılara yardımcı olmak amacıyla yeni bir şirket kurdu. Şirketin web”de yer alan sitesi www.virgindigitalhelp.co.uk ile, kullanıcılara sorunları kendi başlarına halletmeleri için, gereken tüm yardımın yapılacağı bildirildi. Otomatikleştirilmiş tamir bilgilerinin yer aldığı siteye aboneliğin fiyatı ise aylık 2.99 sterlin olarak açıklandı. Şirketten teknik servis çağırmanın ücreti ise en çok 90 sterlin olabilecek.

Dün faaliyete geçen Virgin Digital Help”in İngiltere”de aynı amaçla kurulmuş Geek Squad gibi rakipleriyle de sıkı rekabet yaşaması bekleniyor. Şirket başkanı Joe Steel, “Yatırım yaptığımız sektör alanında, kullanıcıların hizmet alma alışkanlığı yerleşmemiş. Ama gördük ki, insanlar sahip oldukları akıllı cihazlarla duygusal bağlantı kurmuş halde. Bozuldukları zaman büyük bir kayıp yaşamış gibi hissediyorlar” diyor.

 

 

 

Aynı alanda faaliyet gösteren Gadget Helpline”ın yöneticilerinden Crispin Thomas ise Virgin gibi inovatif bir kuruluşun, böylesi bir alana girmek için geç kaldığını vurguluyor ve “Kullanıcılardan gelen talep çok fazla. Milyonuncu yardım başvurusunu birkaç gün önce aldık” diyor. Virgin Digital Services”ın da Virgin Mobile gibi Deutsche Telekom bağlantılı T-Mobile ile çalışması bekleniyor. Teknoloji hizmetleri bakımından da Virgin Digital Help”in, Sutherland Global Services ile ortak olduğu belirtiliyor. .

Bu arada Virgin, kendi yaptığı ilginç bir araştırmanın sonuçlarını da açıkladı. 2000 tüketici üzerinden yapılan araştırmaya göre, İngiliz halkının yüzde 78″i, sahip oldukları bir cihaz bozulduğu zaman servise danışıp telefonda 20 dakika konuşarak sorunu halletmek yerine, ortalama 2 saatlerini söz konusu aleti tamir etmek için harcıyor. Araştırmaya katılanların yüzde 46″sı yeni bir teknolojiyi kullanmaya çekinirken, bunların yarısı da internet bağlantıları kesildiğinde kendilerini çölde kaybolmuş gibi hissediyor.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here