Ana sayfa Donanım Vestel Smart TV satışa sunuldu

Vestel Smart TV satışa sunuldu

0

Vestel”in pazara sunduğu yeni LED televizyonu Smart TV, internet ve televizyon içeriğini bir araya getirerek televizyon izleme alışkanlığına yeni bir boyut kazandırıyor

Müzik sitelerinden sosyal medyaya, alışveriş ve fırsat sitelerinden video paylaşım kanallarına, bankaların internet şubelerinden bahis sitelerine, bugüne kadar internet üzerinden ulaşılan birçok farklı içeriğe televizyondan erişim sağlayan Vestel Smart TV portalinde 50″ye yakın içerik sağlayıcı yer alıyor. Vestel Genel Müdür Yardımcısı ve Türkiye IPTV Genel Başkanı Metin Salt, gerek kullanışlı ara yüzü gerek içeriği ile yerelleşmiş global bir teknoloji yarattıklarını vurgulayarak Vestel Smart TV”nin “yerli kullanıcıya zengin yerel içerik” sağlayacağını söyledi.
Vestel”in yeni LED televizyonu Smart TV, portalinde barındırdığı 50″ye yakın içerik sağlayıcı ile televizyonda son teknoloji olan internet TV”lerin yerel adresi olmayı hedefliyor. Vestel Smart TV, müzik sitelerinden sosyal medyaya, alışveriş ve fırsat sitelerinden video paylaşım kanallarına, bankaların internet şubelerinden bahis sitelerine bugüne kadar internet üzerinden ulaşılan birçok farklı içeriğe televizyondan erişim sağlıyor. Vestel Smart TV sahipleri normal yayın akışı sırasında kaçırdıkları televizyon programlarını da diledikleri zaman izleme imkânına sahip oluyor. Vestel Genel Müdür Yardımcısı ve Türkiye IPTV Genel Başkanı Metin Salt “Vestel olarak gerek kullanışlı ara yüzü gerek içeriği ile yerelleşmiş global bir teknoloji yarattık, bu sayede yerli kullanıcıya zengin yerel içerik sağlayacağız” diye konuştu. Salt, bu ürün segmentinde LCD TV”deki pazar paylarına paralel bir pay tutturmayı ve gelecek 4 yıl içinde Smart TV satışlarını yüzde 100 artırmayı hedeflediklerini söyledi.

 

 

Vestel”de hedef tüm televizyonları akıllı yapmak

Vestel Smart TV”lerin ekstra bir cihaza gerek duymadan ücretsiz servis ve kolay internet sağlayacağını belirten Metin Salt, önümüzdeki sene Vestel olarak üretecekleri televizyonların yüzde 50″sinin, 2013 yılından itibaren ise yüzde 100″ünün Smart TV olacağını söyledi. Salt, sözlerine “Geleneksel eğlence araçlarımızdan televizyon saltanatını internete kaptırmamak adına yenilenmeye ihtiyaç duyuyor. Bu yenilenme hareketinde internetle daha sıkı bir dostluk kurması, internetin sağladığı özgürlüğü vaat etmesi gerekiyor. Nasıl ki TV kanalları internet ortamını kullanıyorsa, web siteleri de televizyonu büyük ekrana kavuşma şansı olarak görüyor” diye devam etti.

İnternet televizyonculuğunun pazar büyüklüğüne bakıldığında bu değişimin daha iyi anlaşılabileceğini belirten Salt, geçen yıl dünyada satılan televizyonların yaklaşık yüzde 20″sinin internet özelliğine sahip Smart TV”ler olduğunu, bu oranın 2015 yılında yüzde 65 ila 70 arasında olmasını ve Smart TV satış adedinin 140 milyonu geçmesini beklediklerini söyledi. Salt, ayrıca Vestel”in dünyanın 3. büyük TV üreticisi olduğunu ve Türkiye televizyon pazarında liderliğe oynadıklarını vurguladı.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here