Twitter Reklam Gelirleri Abonelerle Paylaşılacak

Twitter reklam gelirleri, Twitter'ın CEO'su Elon Musk'a göre Twitter Blue aboneleri ile paylaşılacak. Peki, şartlar neler?

Twitter Reklam Gelirleri Abonelerle Paylaşılacak

Twiter reklam gelirleri, şirketin yeni CEO’su Elon Musk tarafından paylaşılan bilgilere göre Twitter Blue aboneleri ile paylaşılmaya başlanıyor. Musk, her ne kadar yeni programın 3 Şubat 2023 tarihinden itibaren başladığını belirtmiş olsa da program ile ilgili ayrıntı paylaşılmadı.

Twitter Blue sayfasında da yeni program ile ilgili herhangi bir bilgi içermiyor. Şirketin konu ile ilgili bilgi vermesi için ulaşılabilecek iletişim departmanın da artık olmadığı göz önünde bulundurulursa ayrıntıların paylaşılması için Twitter’ın ilgili sayfasını takip etmek ya da Musk’ın konu hakkındaki bir sonraki paylaşımını beklemek gerekiyor.

Twitter Reklam Gelirleri Kimlerle Paylaşılacak?

Musk, konu ile ilgili paylaştığı bir tweet dizisinde bugünden itibaren Twitter’da görülen reklamlardan elde edilen gelirin içerik oluşturucuları ile paylaşılacağını söyledi. Bir sonraki tweetinde ise içerik oluşturucusunun hesabının Twitter Blue aboneliğine sahip olması gerektiği bilgisini paylaştı.

Twitter Blue abonelik planları şimdilik ABD, Kanada, Yeni Zelanda’da ve Avustralya’da Twitter’ın iOS, Android ve web sürümünü kullanan kişilere sunuluyor.

Her ülkede Twitter Blue için ödenmesi gereken ücret de değişiklik gösteriyor. Kullanıcılar, profil simgesine basıp “Twitter Blue” seçeneğine basarak aylık ödemesi gereken ücreti görebilir.

Bu abonelik şimdilik Türkiye’deki kullanıcılara sunulmasa da Türkiye’deki kullanıcılarda da Twitter Blue seçeneği görünmeye başlandı.

Bu, Türkiye’deki Twitter kullanıcılarının da çok yakın bir zamanda Twitter Blue aboneliğine yerel fiyatlandırma üzerinden sahip olabileceği anlamına geliyor fakat reklam gelirlerinin her Twitter Blue abonesi ile paylaşılıp paylaşılmayacağı elbette ki şu anlık soru işaretlerini koruyor.

Exit mobile version