İnteraktifliği nedeniyle reklamcıların para döktükleri bir medya kanalı da sosyal medya mecrası. Twitter bu medya kollarının başını çekmekle birlikte, reklamcılarla Twitter arasında diyaloglar sosyal medya reklamcılığını ileri seviyeye taşıyor. Bu konuda Twitter’dan bugün bir adım daha geldi ve artık Twitter’da kullanıcıların, uygulama kapalıyken ne kaçırdıkları, gözlerine gözlerine sokularak “sen yokken” başlığı altında tekrar sunulacak. Bu özelliğin bir zaman aşımı olmamakla beraber, güncel konuların başına geçmesi de sosyal medya’yı profesyonel amaçlı kullanan kişileri sevindirecek, özellikle çevrimiçi gazete işini yapanlar.
Reklamcılığa dönük hizmetler, Twitter tarafından sağlanmaya devam ediyor, Twitter’ın YouTube gibi artık video servisi de kullanıcılarla buluşacak. Bu sayede ana sayfada artık daha az reklam tutulup, asıl reklamların video servisine aktarılması söz konusu.