Sony”nin Türk halkı tarafından sevilen ve tercih edilen marka olmasında bu tatminin önemli bir payı olduğunu ifade eden Noohi, “Krizden çıkış, iyimser olmayı gerektiriyor. 60 yılı aşkın bir süredir insanları mutlu etmek için çalışan bir şirket olarak bu iyimserliğe her açıdan katkı sağlamaya hazırız. Zaten kaliteli ürünlerimiz ve içeriğimizle tüketicilerimizin mutluluğuna katkı sağladığımıza inanıyoruz. Tüketicilerimiz de bize duydukları güveni kriz ortamında bile açıkça ortaya koyuyor. Mart ayında ölçülen verilere göre, bir yıllık sürede satışlarımızda yüzde 21’lik bir büyüme sağladık. Ev ses sistemi satışlarında bir numaradayız. Video kamerada pazar payımız yüzde 62, LCD televizyonda yüzde 15, fotoğraf makinelerinde yüzde 21, MP3 ve MP4″de 1 yılda yüzde 16, geçtiğimiz 6 ayda ise yüzde 20 seviyelerine ulaştı. PlayStation pazarında ise yüzde 85 pazar payımız bulunuyor.” dedi.
Mohsen Noohi ayrıca şunları ekledi: “Şimdi, krizden hızlıca çıkışın bir temennisi olarak moral ve motivasyonumuzu, pozitif enerjimizi tüm Türkiye”ye yaymamız gerektiğine inanıyorum. Türkiye”nin Gülen Yüzleri projesini bu amaçla hayata geçirdik. Dijital fotoğraf makinesi markamız Cyber-shot”ın Gülümseme Deklanşörü özelliğine atfen ortaya çıkan projede tüm Türkiye gülen yüz fotoğraflarını www.turkiyeningulenyuzleri.com adresine yükleyecek ve en güzel gülen yüzü hep birlikte seçeceğiz. üstelik bu eğlenceli projede katılımcıları birbirinden güzel hediyeler bekliyor. Projeyle birlikte tüm Türkiye”yi kapsayan bir gülümseme seferberliği başlatıyoruz.” |