Türkiye”de kurulan Blesh Apple Pay için teknoloji geliştirdi

Henüz birinci yılını dolduran Blesh, iBeacon teknolojisi üzerine geliştirdiği ürün ve Ar-Ge çözümleriyle Türkiye’de danışmanlık hizmeti veriyor. Genelde AVM, mağaza, restaurant ve şubelerde 200’den fazla noktada 3000’i aşkın iBeacon cihazı ile iş ortaklarına konum bazlı iletişim ve pazarlama imkanı sunuyorlar.

Blesh, iBeacon çözümünü kullanan markalar mobil uygulamalar üzerinden, kitlelerin akıllı telefonlarına kampanya mesajı yollayarak satış oranlarını arttırabiliyorlar. Bununla birlikte iBeacon cihazları ile sürekli etkileşimde olan şirketin yazılım çözümleri, kitlelerin mağaza içindeki gezinti rotasını ve sürelerini belirleyerek çıkardığı analizlerle iş geliştirme ve strateji oluşturma noktasında şirketlere önemli ayrıcalıklar sağlıyor.

Raporlara göre, iBeacon yazılımı 2015 yılında deneme sürecinden çıkacak ve zincir mağazalar ve diğer markalar tarafından tamamen aktif olarak kullanılacak.  Bluetooth Low Energy uyumlu cihaz sayısının 1 milyarı aşması beklenen önümüzdeki 5 yıl içerisinde, bu iBeacon sektörünün %287 büyümesi bekleniyor. Ayrıca bahsettiğimiz Blesh’in Apple Watch ve Gear 2 için de ürün geliştireceği bilgisi de geldi. Lokasyon bazlı iletişime dikkat çeken firma, Samsung Gear 2 üzerindeki çalışmalarının yanısıra önümüzdeki dönemde çıkacak Apple Watch için de araştırmalara başladı. 

Exit mobile version