Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor, Nasıl Düzeltilir?

Türk Telekom Sil Süpür çıkmıyor diyorsanız endişelenmenize gerek yok. Bunu düzeltmek için takip edebileceğiniz oldukça basit adımlar var.

Türk Telekom Sil Süpür çıkmıyor, ne yapılmalı diyorsanız sizin için bunun neden olduğunu ve nasıl çözülebileceğini oldukça kısa ve net bir şekilde açıkladık.

Dilerseniz ilk olarak Sil Süpür kampanyasından, daha sonra uygulamada neden görünmediğinden ve son olarak bu sorunun nasıl çözüme kavuşturabileceğine değinelim.

Sil Süpür sadece Türk Telekom kullanıcılarının yararlanabildiği bir kampanyadır. Kampanyadan faydalanan kullanıcılara ise çeşitli hediyeler verilir. Bu hediyeler arasında internet, dakika, Muud premium üyelik gibi hediyeler yer alır.

Sil Süpür kampanyasına Türk Telekom’un mobil uygulamasından ulaşılır. Her Türk Telekom kullanıcısı, bu kampanyadan yararlanabilir. Her hafta çarşamba ya da cuma günü saat 06.00’da otomatik olarak yenilenir. Her yenilemede kullanıcı bir süpürme hakkı daha kazanır.

Hediyelerin rastgele verildiği kampanyadan maalesef ki bazı kullanıcılar yararlanamayabiliyor. Bunun en önemli nedeni ise Türk Telekom’a veri işleme izninin verilmemesinden kaynaklanıyor. Neyse ki birkaç basit adımı takip ettikten sonra gerekli izinler verilebiliyor.

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Sorunu İçin Çözüm Yolları

Türk Telekom Online İşlemler uygulamasında eğer Sil Süpür’ü göremiyorsanız yukarıdaki yöntemleri sırasıyla deneyebilirsiniz. Bu yöntemlerin daha ayrıntılı hâline aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözüm Yolları

1. Veri İşleme İzni Verme

Türk Telekom, söz konusu hizmetinin kullanılabilmesi için veri işleme izninin verilmesini şart koşuyor. Eğer ortak veri işleme izni vermediyseniz bu kampanyadan faydalanamıyorsunuz.

2. 4.5G Servisini Kontrol Etme

Bu kampanyadan ancak 4.5G servisinin kullanıma açılmasına onay veren kullanıcılar faydalanabiliyor.

Türk Telekom kullanıcıları normalde hiçbir işlem yapmadan, sadece uygulamayı kullanarak 4.5G servisinin kullanıma açılmasını sağlıyor ancak uygun SIM kart ve cihaz kullanmayanlar için aynısı söylenemez.

3. Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ile İrtibat Kurma

Sorununuz eğer hâlâ devam ediyorsa bunun sebebi çok daha farklı olabilir. Bu durumda size en iyi şekilde yönlendirecek olan müşteri hizmetleridir. Bireysel kullanıcılar, 444 1 444 numarasını arayarak müşteri hizmetlerine bağlanabilir.

Türk Telekom Sil Süpür Hediyeleri Neler?

Exit mobile version