Türk Telekom Fiber Mobilite Çağını Başlattı!

Türk Telekom, Türkiye’nin dijital dönüşümünde kritik rol oynayan fiberdeki gücünü mobile taşıdı ve Fiber Mobilite çağını başlattı.

Türkiye’nin dijital dönüşümünde kritik rol oynayan fiberdeki gücünü mobile taşıyan Türk Telekom, Fiber Mobilite çağını başlattı. Alınan karara dair oldukça önemli açıklamada bulunuldu.

Türk Telekom’un Yeni Reklam Yüzü Tolga Çevik Oldu

Türk Telekom, bu yeni dönemin detaylarını ana destekçisi olduğu Atatürk Kültür Merkezi Türk Telekom Opera Salonu’nda; Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden ve yeni reklam yüzü Tolga Çevik’le tanıttı.

Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türkiye’nin dijital dönüşümünün öncüsü olarak, hızla dönüşen dünyada yeni nesil teknolojilerin standartlarını belirleyen küresel oyun kurucular arasında yerimizi alıyor ve ülkemizin bu doğrultuda gelişimi için durmaksızın çalışıyoruz” dedi.

Türk Telekom Fiber mobilite çağı-1

Özden, “Memleketin bir şehrinde değil her şehrinde anlayışıyla, 81 ilin tamamını uçtan uca fiber ağlarla örüyoruz. Mobildeki konumumuz günden güne güçlenirken bir yandan fiberdeki benzersiz gücümüzü de mobile aktarıyoruz. Mobile bakış açısını değiştireceğimiz yeni bir dönemi, Fiber Mobilite çağını başlatıyoruz” ifadelerini kullandı ve şu şekilde devam etti:

“Yaptığımız tüm çalışmalar, kullanıcıları yenilikçi teknolojiler ile buluşturmayı amaçlıyor. Buradaki odak noktamız da müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak. Bu amaçla mevcut ve potansiyel müşterilerimize daima onların ihtiyaçlarına karşılık gelecek teknolojik çözümler üretiyor, hatta ihtiyaçlarını öngörüyor ve bu doğrultuda yatırımlar yapıyoruz.

Bunun sonucunda mobil iş kolumuzda da hızla yükselen, sürdürülebilir bir ivme yakaladık. Mobildeki bu başarımız; yaptığımız yüksek yatırımlarımız, güçlü altyapımız ve müşteri memnuniyeti odaklı stratejimizin doğal bir sonucu. Biz mobil pazarda bir oyuncu değil, oyun kurucuyuz.

Bu sebeple de Fiber Mobilite dönemini başlatıyoruz. Bu kavram aslında müşterilerin ihtiyaçlarına dayandırdığımız tespitlerden yola çıktı. Mobil hat kullanıcıları olarak hepimiz, düşük gecikmeyle yüksek hızda etkileşim kurmak istiyoruz. Kullanımlarımızı keyifle, kolaylıkla ve her bulunduğumuz yerden yapabilme özgürlüğümüz olsun istiyoruz. Fiber Mobilite, işte tüm bunlara olanak tanıyor.”

Tolga Çevik, “Türkiye’nin her yerinde var olan Türk Telekom’a kendimi yakın hissediyorum. Bu iş birliği bir marka-ünlü buluşmasının çok ötesinde bir anlam ifade ediyor benim için. Bizim formatımız zaten uzun yıllardır ekranlarda, çok uzun süredir seyirci ile buluşuyor” dedi ve şu sözleri söyledi:

“Bu formatımızı Türk Telekom ile birleştirip üzerinde birlikte çalıştık ve karşılıklı çok keyifli bir çalışma süreci oldu. Türk Telekom’un, herkes için çok önemli bir yeri olan AKM’de gösterdiği varlığı, emeği, kültür sanata verdiği önemi de yakından takip ediyorum. Tüm bu sebeplerden dolayı yollarımız kesişti. İnanıyorum ki birlikte güzel işlere imza atacağız.”

Exit mobile version