TP-Link, bu başarısını kaliteli ürün, uygun fiyat ve iyi hizmetin yanı sıra geniş dağıtım ağına da borçlu. Türkiye’de çok geniş bir satış ağı olan şirket, teknoloji mağazaları, bilgisayar bayileri, e-ticaret sitelerinin yanı sıra farklı konsepte sahip noktalarda da ürün satışına başladı.
Bu satış noktalarına Bauhaus da eklendi.
1996 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren Bauhaus’un İstanbul, Ankara, Bursa şubelerinde ve web sitesinde artık TP-Link’in ürünlerini bulmak mümkün. Tüketicilerin ağ konusunda en çok ihtiyaç duyduğu modem, WiFi menzil genişletici, Mesh WiFi sistemleri, powerline adaptör, ağ anahtarı (switch) gibi ürünlerle Tapo akıllı ev çözümleri artık Bauhaus şubelerinden ve web sitesinden alınabiliyor.
TP-Link Tapo, Mesh WiFi Menzil Genişletici ve Adaptörler Bauhaus’ta Satışta
TP-Link Perakende Kanal Satış Müdürü Mert Çataloğlu, tüketicilerin TP-Link ürünlerine kolay ulaşabilmesini hedeflediklerini belirterek, “Günümüzde ağ ürünleri artık evlerin temel ürünleri arasına girdi. İnternet olmayan, Wi-Fi ağı bulunmayan ev son derece az. Bu nedenle yapı marketlerde artık ağ ürünlerinin de yer alması gerektiğini düşünüyoruz” diyor.
Yeni eve taşınan ya da evini yenileyenlerin farklı ürünleri Bauhaus şubelerinde ve web sitesinde bulabildiklerini ve tek bir yerden tüm ihtiyaçlarını karşılayabildiklerini söyleyen Çataloğlu, artık evin ağ gereksinimlerine ilişkin çözümlerin de Bauhaus’tan alınabileceğini belirtiyor. “Network, evlerin kapı, pencere, aydınlatma gibi temel unsurlarından biri haline geldi. Bu ihtiyaçları toplu olarak bulabildiğimiz yapı marketlerde neden network ürünleri satılmasın? Bu düşünceden yola çıkarak Bauhaus ile anlaştık” diyen Çataloğlu, zaman içinde Bauhaus’larda satılan ürün adedinin artacağına inandıklarını vurguluyor.
TP-Link’in sektörde öncü konumda olduğunu ifade eden Çataloğlu, kanal yapısını çeşitlendirme konusunda da bu öncülüğünü sürdüreceğini ve farklı konsepte sahip mağazaları satış kanalına eklemeye devam edeceklerini açıklıyor.