Telegram’ın bu yeni özelliği sayesinde, içerik oluşturucular kullanıcıların Stars satın alarak erişebilecekleri özel içerikler paylaşabilecekler. Kanal sahipleri ayrıca ellerindeki Starları Toncoin’e (Telegram’ın kendi kripto parası) çevirebilecekler veya kanal tanıtımları için indirim almak üzere kullanabilecekler.
Telegram’ın bu güncellemeyle birlikte, kullanıcılar mini uygulamalara daha kolay erişebilecekler. Ayrıca, uygulamada kullanıcıların hikayelerini daha iyi keşfetmelerine yönelik yeni özellikler de eklendi. Örneğin, kullanıcılar artık bir konuma göre tüm o bölgedeki herkese ait herkese açık hikayeleri görebilecekler.
Telegram, son yıllarda işletmeler için birçok yeni özellik ekledi. Öyle ki, küçük işletmelerin konum ve açılış saatleri bilgilerini ekleyebilmelerine olanak tanıdı. Ayrıca, özel karşılama ve durum mesajları, chatbot desteği gibi özellikleri de hayata geçirdi. Tüm bunlar, Telegram’ın WhatsApp gibi uygulamalara karşı rekabet edebilmesini sağlıyor.
Telegram, milyar aktif kullanıcı sayısına ulaşmayı ve karlı bir konuma geçmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda, oluşturucular için yeni gelir modelleri sunan özellikleri hayata geçiriyor. Ücretli içerik paylaşımı da bu stratejinin bir parçası olarak karşımıza çıkıyor.
Telegram’ın bu yeni özelliği sayesinde, içerik oluşturucular kullanıcıların Stars satın alarak erişebilecekleri özel içerikler paylaşabilecekler. Kanal sahipleri ayrıca ellerindeki Starları Toncoin’e (Telegram’ın kendi kripto parası) çevirebilecekler veya kanal tanıtımları için indirim almak üzere kullanabilecekler.
Telegram’ın bu güncellemeyle birlikte, kullanıcılar mini uygulamalara daha kolay erişebilecekler. Ayrıca, uygulamada kullanıcıların hikayelerini daha iyi keşfetmelerine yönelik yeni özellikler de eklendi. Örneğin, kullanıcılar artık bir konuma göre tüm o bölgedeki herkese ait herkese açık hikayeleri görebilecekler.
Telegram, son yıllarda işletmeler için birçok yeni özellik ekledi. Öyle ki, küçük işletmelerin konum ve açılış saatleri bilgilerini ekleyebilmelerine olanak tanıdı. Ayrıca, özel karşılama ve durum mesajları, chatbot desteği gibi özellikleri de hayata geçirdi. Tüm bunlar, Telegram’ın WhatsApp gibi uygulamalara karşı rekabet edebilmesini sağlıyor.
Telegram, milyar aktif kullanıcı sayısına ulaşmayı ve karlı bir konuma geçmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda, oluşturucular için yeni gelir modelleri sunan özellikleri hayata geçiriyor. Ücretli içerik paylaşımı da bu stratejinin bir parçası olarak karşımıza çıkıyor.