Stranger Things İzlenme Süresi ile Squid Game’e Yaklaştı!

Stranger Things izlenme süresi ile Squid Game'i geçmeye çok yaklaştı. Dizinin dördüncü sezonu, Netflix'i büyütmüş olabilir.

Stranger Things İzlenme Süresi ile Squid Game'e Yaklaştı!

Stranger Things izlenme süresi açıklandı. Dördüncü sezonun her iki kısmı da Netflix’te yayımlanan dizinin bu sezonu o kadar çok izlendi ki izlenme rekoru kıran Squid Game’i bile geride bırakma seviyesine yaklaştı.

Duffer kardeşler tarafından yönetilen bilim kurgu ve gerilim dizisi özellikle üçüncü sezonu ile seyircilerin üzerinde büyük bir merak uyandırmıştı. İzleyicilerin kafasında “Jim Hopper’a ne oldu?” gibi sorular meydana gelmişti. Bu da izleyicilerin dördüncü sezonu sabırsızlıkla beklemesine yol açmıştı.

Yeni sezonun başlaması ile cevabı merak edilen birçok soru da yanıt buldu. İzleyicilerin kafasındaki soru işaretlerinin çoğu gitse de yeni soru işaretlerinin eklenmesi gecikmedi. Sezon finalinde havada bırakılan birçok detaya yer verildi.

Stranger Things İzlenme Süresi Ne Kadar Oldu?

Dijital yayın platformu Netflix, Stranger Things 4. sezonun tüm bölümlerinin yayımlandıktan itibaren ilk 28 gün içinde 1,15 milyar saat izleme süresine ulaştığını açıkladı.

The Hollywood Reporter’a göre İlk 7 bölümün izlenme süresi, yeni sezon yayımlandıktan itibarren 28 gün içinde 930,32 milyon saatti. İkinci kısım yayımlandıktan sonra 27 Haziran-3 Temmuz 2022 tarihleri arasında bu süre 221 milyon saate ulaştı.

Bu, diziyi yayımlandığı ilk 28 gün içinde toplam 1,65 milyar saat izlenme süresine ulaşan ve şu anda Netflix tarihinin en çok izlenen yapımlarından biri olan Squid Game’den sonra en çok izlenen ikinci yapım yapıyor.

Stranger Things’in bu kadar çok izlenmesinin Netflix’e olan faydası çok büyük olduğu varsayılabilir ama Netflix’ten Stranger Things’in popülaritesinin abone sayısına olumlu anlamda bir yansıması olup olmadığı ile ilgili bir açıklama gelmedi.

Şirket, 2021 yılında Squid Game sayesinde oldukça abone sayısında önemli bir artış yaşamıştı ama geçen seneden farklı olarak şirketin önüne bu sene çok daha fazla güçlü rakip çıktı. Mevcut rakipleri de içeriklerini kaliteli hâle getirmeye başladı. Bu nedenle dijital yayın platformunun abone sayısında ciddi bir düşüş oldu.

Şirket, bu düşüşün ardından toparlanmak için bazı stratejiler izlemeye başladı ama Stranger Things’in bu stratejinin bir parçası olup olmadığını bir sonraki çeyrekte paylaşılacak kazanç raporu gösterecek.

Exit mobile version