Steam Satın Alma Geçmişi Nasıl Görülür?

Steam satın alma geçmişi nasıl görülür diye merak mı ediyorsunuz? Bu rehberde yer alan adımları takip etmeniz yeterli.

Steam Satın Alma Geçmişi Nasıl Görülür?

İlk baştaki amacından çok farklı bir noktaya gelen Steam’de neredeyse sonsuz bir oyun yelpazesi vardır. Neyse ki Steam satın alma geçmişi görmek için kolay bir yol sunuyor. Böylece hangi oyun için ne zaman ne kadar para harcadığınızı sadece bir bakışta öğrenebilirsiniz.

Tabii, platform her ne kadar kullanıcı dostu bir arayüze sahip olsa da yeni kullanmaya başlayan biri olarak satın alım geçmişinin nerede olduğunu bulmakta zorlanabilirsiniz. Bu konuda endişelenmenize gerek yok, sadece birkaç saniye içinde satın alımlarınızı görmenizi sağlayacak birkaç basit adımı sizinle paylaşacağız.

Steam Satın Alma Geçmişi Görme Adımları

Bu adımları uyguladıktan sonra Steam’de hangi yazılım ya da oyunları hangi tarihte aldığınızı görebilirsiniz. İlk sütunda satın alma tarihi, ikinci sütunda satın alınan içerik, üçüncü sütunda tür, dördüncü sütunda ise içerik için ödenen toplam ücret yer alır.

Belirli bir satın alımınız hakkında daha ayrıntılı bilgi edinmek için o satın alımın üzerine basmanız yeterlidir. Ardından açılan sayfada satın alıma dair daha ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

Steam’de Satın Alımlarımın Geçmişi Ne İşe Yarar?

Satın alma geçmişinizi sadece geçmişte hangi oyunları ya da yazılımları aldığınızı öğrenmek için kullanmakla sınırlı kalmaz zorunda değilsiniz. Bu ayrıca bir kanıt niteliğindedir. Örneğin satın alma işlemini gerçekleştirdiğinizi varsayalım fakat içerik beklediğiniz gibi değil. Bazı ögeler eksik. Bu beklenmedik durumlara karşı kanıt olarak satın alma geçmişinizi kullanabilirsiniz.

Sorun bildirmek için “Hesap Detayları > Satın Alma Geçmişi” adımlarını izleyerek belirli bir satın alma işlemini seçebilir ve şu seçeneklerden birini kullanabilirsiniz:

Makbuz almak için “Hesap Detayları > Satın Alma Geçmişi” yolunu takip ettikten sonra satın alımı seçip “Bu satın alım makbuzunu görüntülemek veya yazdırmak istiyorum” seçeneğini kullanabilirsiniz.

Satın alımdaki belirli bir ürün özelinde sorununuz varsa bunların altında yer alan ürünlerden sorunlu olanı seçip ilerleyebilirsiniz.

Exit mobile version