Blizzard’ın StarCraft lisansı, konu RTS olduğunda espor sahnesinde uzun süredir hüküm sürüyor. StarCraft 2, çok eski bir oyun olmasına rağmen bugünlerde hala çok popüler ve birçok oyuncu tarafından oynanıyor. Bu yüzden, maalesef, Blizzard’ın dengesiz oyun için geliştirmenin sona erdiğini duyurduğunu bilmek şaşırtıcı değil.
STARCRAFT 2 İÇİN ESPOR SAHNESİ DEVAM EDECEK
StarCraft 2 ekibinden bir blog yazısı, ‘Komutanlar ve Savaş Sandıkları’ gibi “satın alınabilen içeriğin” artık geliştirilmeyeceğini, ancak ekibin oyunu ve espor sahnesini desteklemeye devam edeceğini açıkladı.
Blizzard’ın itibarına, oyunu son genişlemeden sonra bile yıllarca desteklemenin gerçekten etkileyici olduğu söylenmelidir. Ama sonuçta, stüdyonun ticari markası haline geldi. Blizzard bunu neredeyse tüm oyunlarında yapıyor.
Microsoft, bazı Bethesda oyunlarını PS5’e vermeyecek
Oyuncular için sonuçları nelerdir?
Basitçe söylemek gerekirse, artık en sevdikleri oyun için herhangi bir yeni içeriğe sahip olmayacaklar. Ancak Blizzard, hataları düzeltmek, dengeyi ayarlamak, sezonları yönetmek ve daha fazlası için oyununu desteklemeye devam edecek. Başka bir deyişle, Blizzard’dan Rob Bridenbecker’a göre StarCraft 2 tamamen öksüz kalmayacak:
Bazı oyuncularımızın bu duyurulardan bazılarını dört gözle beklediğini biliyoruz. Ancak iyi haber şu ki bu değişiklik bizi özgür kılacak ve sadece StarCraft II ile değil, tümüyle ilgili olarak ileriye bakmamızı sağlayacak. StarCraft evreni bir bütün olacak.
STARCRAFT 3 DÖRT GÖZLE BEKLENİYOR
Şu anda kimse StarCraft lisansının geleceğini gerçekten bilmiyor. Blizzard’ın aktif olarak yeni bir Diablo, yeni bir World of Warcrat ve Overwatch 2 için bir genişleme üzerinde çalıştığını biliyoruz. Blizzard’ın StarCraft için ne planladığını bilmek imkansız, ancak önemli olan stüdyonun serinin geleceğini düşünüyor olması. Arada StarCraft 3 için yer var mı? Söylemesi zor, ancak kesin olan bir şey var. Birçok oyuncu böyle bir duyuru almayı çok ister.
Blizzard, 2020’de başka bir güncelleme yayınlamayacak ve Ağustos denge güncellemesini yılın sonuncusu haline getirecek. Ancak blog, bu denge güncellemelerinin gelecekte ihtiyaç duyulduğunda geliştirilmeye devam edeceğini vurguluyor. Blizzard’ın ESL Gaming ve GSL ile ortaklaşa sürdürdüğü espor sahnesi normal şekilde devam edecek.