Netflix, Squid Game’in 2. sezonu çıktığında tüm imkânlarını seferber ederek Türkiye de dahil olmak üzere pek çok ülkede özel tanıtımlar hazırladı.
Merakla beklenen ikinci sezon 26 Aralık’ta yayınlandı. Toplamda 7 bölümden oluşan bu sezon, sadece 3 günde önemli bir rekoru kırmayı başardı.
Squid Game’in 2. Sezonu, Netflix’in Emeğinin Karşılığını Verdi
Squid Game’in ikinci sezonunun yayınlandığı sadece ilk üç gün içinde dizi 68 milyon kez izlendi. Netflix, 92 ülkede haftalık İngilizce olmayan diziler arasında birinci sıraya yükseldiğini açıkladı.
Bu, onu sadece haftanın en çok izlenen dizisi yapmakla kalmadı. Bununla birlikte, Beyoncé’nin performansını sergilediği NFL maçlarıyla olan rekabetinde bile öne geçirdi. Dizinin ikinci sezonu, Netflix’in diziyi yayına aldığı ilk haftada en çok izlenme rekorunu kırdı. Bu rekor daha önce 50,1 milyon izlenme ile kırılmıştı.
Sadece üç gün içinde Netflix’in en popüler İngilizce olmayan diziler arasına 7. sırada yerini aldı. Squid Game, ikinci sezonu ile All of Us Are Dead, “Who Killed Sara?” (1. sezon) ve Berlin’i (1. sezon) geride bırakmayı başardı.
Squid Game’in birinci sezonu da 8,10 milyon izlenme sayısına ulaşarak haftalık İngilizce olmayan diziler arasına 3. sıradan girdi.
Squid Game’in 2. Sezonuna Yönelik Eleştiriler Devam Ediyor
Sosyal medyada her ne kadar Squid Game’in ikinci sezonuna yönelik olumsuz eleştiriler yaygın olsa da istatistikler dizinin ikinci sezonunun çok sayıda kişi tarafından seyredildiğini gösteriyor.
Dizinin üçüncü sezonla da aynı ivmeyi yakalayıp yakalayamayacağı şimdilik bir soru işareti. Netflix ciddi bir tanıtım kampanyası yürüttü. Geri dönüşlere bakılacak olursa aynısını final sezonunda da yapıp yapmayacağı belirsiz.
Yorum Yap