Bugüne kadar geliştirilmiş en popüler çevrimiçi müzik platformlarından birisi olarak bilinen Spotify, yepyeni kampanyalarla kullanıcılarını memnun etmeye devam ediyor. Şirket daha önceden 30 günlük premium kullanımı sağlıyordu ve bunu uzatmaya karar verdi.
Çevrimiçi müzik platformları gerçekten de şu an için ciddi bir rekabet içerisinde. Özellikle de Amazon Prime Müzik, YouTube Müzik ve Apple Müzik gibi şirketler Spotify kuruluşunu büyük oranda zorluyor.
Spotify rekabette öne geçmek istiyor
Spotify diğer bütün çevrimiçi müzik uygulamaları arasından sıyrılabilmek için bazı kararlar aldı. Örneğin 1 ay olan premium süresi şirket tarafından 3 aya çıkarıldı.
Şirket hakkında gelen raporlar ağırlıklı olarak son derece olumlu. Spotify bunu yeterli görmüyor ve daha fazla müşteri çekmeye çalışıyor. Son olarak aldığı karar ise bunun en büyük kanıtı.
Spotify şu an için 14 TL üzerinden fiyatlandırılıyor ve öğrenci indirimi de bulunuyor. Bireysel ve öğrenci üyelik paketleri 3 ay olarak ücretsiz premium şeklinde kullanılabiliyor.