Ana sayfa Haber Sony hatadan erken döndü

Sony hatadan erken döndü

0

Tasarımcılar için, logotype meselesi oldukça önemlidir. Firmalar ve tasarımcılar, logotype kavramının klasik logolara oranla daha etkili ve akılda kalıcı olduğunu bildikleri için, en etkileyici logotype’ı bulmak için şartları zorlarlar. Bu konuda şimdiye dek Levi’s, Coca-cola, Adidas gibi firmalar en ciddi çalışmaları yürüterek, tasarım konusunda yeniliklere öncülük ettiler. 

Teknoloji üretiminde, en ilginç logotype tasarımına sahip firmalardan birisi de Sony. Sony, logotype aracılığı ile kuruluşundan bugüne kadar piyasadaki “hakimiyetçi”liğini  belirtiyor zaten. Hakimiyetçi Sony, 1981 yılında logotype‘ını değiştirmek için kamuoyu oluşturmuş ve firma olarak gelen teklifleri masaya yatırarak logotype değişikliğine gitme kararı almış. Tasarımlara bakılırsa da, Sony‘nin bu hamlesi büyük bir hata olabilirdi.

Bir tasarım düşkünü olarak, en etkileyici tasarımı son logotype olarak belirledim, kötünün iyisi. 

Sizin tercihiniz hangisi?

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here